به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۷۶۷۸۴

پیوس: پرسپولیس از این به بعد حق لغزش ندارد

گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس که خیلی ها اعتقاد دارند بهترین مهاجم سال های اخیر این تیم است، در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان به صحبت پرداخت.
پیوس: پرسپولیس از این به بعد حق لغزش ندارد
فرشاد پیوس گفت: «از این به بعد، کار واقعا سخت شد، چون با کوچک‌ترین لغزش، پرسپولیس همه چیز را از دست می‌دهد. اگر در مقابل سپاهان به پیروزی می‌رسید، کار قهرمانی تمام می‌شد، ولی حالا باید با همین استرس به تبریز برود و با تراکتورسازی بازی کند. فاصله با سایر رقیبان بسیار کم شده و به همین علت، پرسپولیسی‌ها باید حواس شان را بیشتر از قبل جمع کنند.»این پیشکسوت نامدار اضافه کرد: «از این به بعد، حتی یک اشتباه ساده می‌تواند این تیم را از کسب جام، دور کند و این موضوع واقعا خطرناک است. البته آن‌ها باتجربه هستند و اکثرشان همراه با پرسپولیس در فصل گذشته، جام قهرمانی را بالای سر بردند. از این نظر، خیال همه هواداران راحت است، ولی پرسپولیسی‌ها حق ندارند با اشتباهات شان، از صدرجدول دور شوند. دیگر زمانی برای از دست دادن امتیاز باقی نمانده و پرسپولیس نیاز دارد تا در ۳ بازی باقی مانده، با قدرت ظاهر شود و کار را تمام کند.»

فرشاد پیوس آقای گل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، دلیل توقف روند گلزنی‌های علی علیپور، آقای گل فعلی سرخپوشان را در کاهش اعتماد به نفس می‌داند. او در این مورد گفت: «مهاجمی در سطح علیپور که به همراه پرسپولیس، آقای گل فوتبال ایران شده و از نظر مربی مهمی مثل برانکو ایوانکوویچ، یکی از مهره‌های تاثیرگذار و همیشگی پرسپولیس است، نباید در افت باقی بماند. متاسفانه دوره افت علیپور آغاز شده هر چند من معتقدم که خستگی، عامل اصلی این اتفاق است، ولی در کل، مهاجمی که در نوک حمله پرسپولیس بازی کند و تعداد گل هایش کاهش یابد، یعنی دچار افت شده است.»پیوس افزود: «علیپور بازیکن بسیار مودب و خوش رفتاری است. مطمئنا می‌تواند خیلی زود این دوران را پشت سر بگذارد. موضوع مهم اینجاست که او باید اعتماد به نفس خود را افزایش بدهد، چون تمام این مشکلات به خاطر کاهش اعتماد به نفس است. طبیعتا مهاجمی که گل نزند، مورد انتقاد هواداران قرار می‌گیرد و اگر علیپور می‌خواهد از این وضعیت فرار کند، باید هر چه زودتر، روند گلزنی هایش را از سر بگیرد. امیدوار این اتفاق رخ بدهد و دوباره علی را سر حال و قبراق در زمین بازی ببینیم.»
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: پرسپولیس