به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۱۷۶۷۸۶

شفر را به زمین راه ندادند، منشا هم اخراج!

شفر را به زمین راه ندادند، منشا هم اخراج!
گروه ورزشی: در شرایطی که باشگاه استقلال امروز اعلام کرد وینفرد شفر و ساشا شفر حق حضور در تمرینات را ندارند و فرهاد مجیدی هدایت این تیم را عهده‌دار شده اما وینفرد شفر و پسرش امروز به محل تمرین تیم استقلال رفتند!
سرمربی آلمانی آبی پوشان قصد داشت وارد زمین ورزشگاه نفت تهرانسر شود و در حالی که ساشا شفر مشغول فیلمبرداری از این اقدام پدرش بود از ورود آنها ممانعت به عمل آورد. این حرکت موجب خشم سرمربی آلمانی شد و وی برای دقایقی در خودروی بیرون از استادیوم نفت تهرانسر مشغول غرولند درباره تصمیمات مدیران استقلال بود. حرکت امروز شفر را چند سال پیش ژوزه مربی پرتغالی انجام داد و بعد از برکناری در اردوی تیمش مشغول فیلمبرداری از رفتار مسئولان این باشگاه با خودش شد. همچنین فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال به گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای اجازه تمرین کردن نداد. این مهاجم پیش از بازی با پدیده شهر خودرو قهر کرد و در لیست 18 نفره قرار نگرفت. ظاهرا مجیدی اعلام کرده او باید به باشگاه در این باره توضیح دهد و سپس در تمرین حضور پیدا کند.
 
منشا از استقلال کنار گذاشته شد
با تصمیم سرمربی جدید استقلال مهاجم نیجریه ای این تیم از جمع آبی ها کنار گذاشته شد.
گادوین منشا در بازی با پدیده زمانی که متوجه شد در لیست استقلال جایی ندارد حاضر نشد روی نیمکت بنشیند که این موضوع باعث شد فرهاد مجیدی برخورد جدی با این بازیکن داشته باشد. گادوین منشا که در طول دوران حضورش در استقلال حاشیه چندانی برای این تیم ایجاد نکرده بود در بازی با پدیده زمانی که متوجه شد در ترکیب استقلال جایی ندارد از سرمربی تیمش خواست که در لیست 18 نفره هم نباشد و از سکوها بازی تیمش برابر پدیده را تماشا کند که البته وینفرد شفر واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد اما فرهاد مجیدی در اولین اقدام خود به عنوان سرمربی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد. نکته جالب اینکه در بازی با پدیده فرشید باقری نامش در لیست استقلال قرار نداشت اما بعد از امتناع منشا او نامش به لیست استقلال اضافه شد و چند دقیقه ای هم در این بازی به میدان رفت. گادوین منشا امروز طبق روال روزهای گذشته به محل تمرین آمد تا در کنار آبی‌پوشان تمرین کند اما فرهاد مجیدی این اجازه را به او نداد و او بعد از مدتی تماشای تمرین آبی‌پوشان محل را ترک کرد.گادوین منشا که در پرسپولیس بازیکن پرحاشیه ای بود حالا در اختیار باشگاه قرار گرفته است و مدیران این باشگاه باید در مورد ادامه حضور او تصمیم گیری کنند. منشا در تعطیلات نیم فصل از پرسپولیس به استقلال آمد و در این مدت توانسته یک گل و دو پاس گل را به نام خود ثبت کند.
 
برچسب ها: وینفرد شفر