به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۱۷۶۷۹۶
محرومیت یکماهه از تمام فعالیت‌ها

حکم عجیب کمیته اخلاق علیه محسن فروزان!

گروه ورزشی: طبق رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محسن فروزان به مدت یکماه از کلیه فعالیت‌های ورزشی حتی حضور در ورزشگاه‌ها محروم شد!
حکم عجیب کمیته اخلاق علیه محسن فروزان!
به گزارش "ورزش‌ سه"، باخت تراکتور مقابل سپیدرود رشت کافی بود تا پرونده و حاشیه جدیدی در فوتبال ایران باز شود. با تصمیم محمدرضا زنوزی، محسن فروزان به علت انجام کارهای شبهه برانگیز و احتمال اتهام تبانی و شرط بندی از تیم کنار گذاشته شد تا پای افراد سیاسی و ورزشی به تیم باز شود. از نمایندگان آذربایجان در مجلس شورای اسلامی گرفته تا دیگر افراد مشهور تبریزی در حمایت از تصمیم مالک باشگاه خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.
 
به همین دلیل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با فراخواندن محسن فروزان خواستار شنیدن دفاعیات وی شد. جلساتی که این دروازه‌بان در ابتدا به علت وجود مشکل برای خروج از تبریز در آن شرکت نکرد و حالا بعد از گذر زمان توانست با حضور در این نهاد سخنان خود را مطرح کند. اما این کمیته امروز طی حکمی اعلام کرد که پرونده برای این بازیکن با توجه به رفتار غیر ورزشی که داشته تشکیل شده و تحقیقات لازم انجام می‌شود. در قسمتی از حکم آمده: با توجه به اخبار و گزارش واصله مبنی بر رفتار غیرورزشی و غیر اخلاقی آقای محسن فروزان بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب می شود که به اعتبار و حیثیت فوتبال کشور لطمه وارد می کند ، لذا اعلام می دارد ضمن تشکیل و رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات در این خصوص دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیت های ایشان در کلیه بخش های فوتبال کشور به مدت یک ماه صادر گردیده است.
 
هم‌چنین در بخش نهایی این حکم کمیته اخلاق می‌گوید از 8 اردیبهشت فروزان حق حضور در هیچ کدام از ورزشگاه‌ها را ندارد. بخشی که به شرح زیر است: مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی شود تا از کلیه فعالیت های نامبرده در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن فوتبال کشور از روز 8 اردیبهشت 1398 همچنین ورود به کلیه استادیوم های ورزشی فوتبال و همراهی با تیم ها و اهالی فوتبال در مراسمات و مسابقات جلوگیری به عمل آید. حکمی نسبتا تند علیه گلر باشگاه تراکتورسازی که نشان می‌دهد کمیته اخلاق به دنبال روشن کردن هر چه زودتر حقایق است و به همین دلیل با تشکیل پرونده سرنخ‌های موجود را دنبال می‌کند.