به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۱۷۶۸۵۵

چرا «منشا» اولین قربانی نظم مجیدی شد؟

چرا «منشا» اولین قربانی نظم مجیدی شد؟
گروه ورزشی: مهاجمی که با انتقال جنجالی کار خود را آغاز کرد دوباره تبدیل به چهره ای حاشیه ای شده است.
به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشای پر حاشیه خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت از استقلال کنار گذاشته شد و شرایط برای او در جمع آبی ها نیز مطابق میل این مهاجم پیش نرفت. منشا که با استقبال زیاد و اعتماد شفر به جمع آبی ها پیوست، شروع خوبی در این تیم داشت اما در هفته های اخیر و با تغییرات شفر چند مرحله نیمکت نشین شد و در نهایت این اتفاقات منتج به این شد که فرهاد مجیدی در اولین اقدام او را از تیم موقتا کنار بگذارد.
 
ناراحت از نیمکت نشینی
منشا در ترکیب اصلی دیدار با پدیده حضور نداشت و تبدیل به بازیکن نیمکت نشین شد اما اتفاقاتی که پیش از شروع مسابقه برای تغییر لیست 18 نفره رخ داد باعث شد تا منشا داوطلبانه و در شرایطی که استقلال تنها مرتضی تبریزی را روی نیمکت داشت، از حضور روی نیمکت انصراف دهد و همین موضوع باعث شد تا شفر زمانیکه به گل نیاز داشت مجبور به اضافه شدن فرشید باقری شود.
 
خرده شیطنت های آخرین یاغی
جنجال های منشا البته محدود به این موضوع نیست و این مهاجم چند مرحله در اردوی استقلال اقداماتی انجام داده که از چشم سرپرست و کادر فنی پنهان نمانده است. موضوعاتی که مجیدی نیز در جریان آن قرار گرفته و آخرین آن به شب قبل از دیدار با پدیده باز می گردد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا در اولین روز خود رفتار این چنینی با او داشته باشد.
 
درها برای منشا بسته نیست
منشا اما با استقلال قرارداد دارد و قطعا مسئولان استقلال نمی خواهند با پرداخت یک غرامت دیگر کار با او را تمام کنند و مطمئنا منشا در پایان فصل مشتری های خاص خود را خواهد داشت و البته شاید مورد نظر سرمربی بعدی استقلال باشد. به همین دلیل به نظر می رسد استقلالی ها به هر شکلی که شده و با حداقل تنش به زودی منشا را به تمرینات برگردانند تا بتوانند پایان فصل جدایی مناسب و کم هزینه ای با او داشته باشند.