به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۱۷۶۹۶۳
مگر شما مسلمان نیستید این اسمارو می‌ذارید؟

مخالفت عارف با نامگذاری چند خیابان و ...!

گروه سیاسی: پس از اینكه یك روزنامه‌نگار در توییتر خبر داد كه محمدرضا عارف (نماینده مجلس و رییس فراكسیون امید) با نامگذاری چند خیابان تهران به نام استاد شجریان، و فروغ فرخزاد و ... به شدت مخالفت كرده، یكی از نزدیكان عارف این موضوع را تكذیب اما مجددا با واكنش این روزنامه‌نگار مواجه شد.

سینا رحیم‌پور سپس در چند توئیت دیگر خطاب به فرد تكذیب‌كننده نوشت: یه نشونی بدم شاید یادشون اومد. ‏آیاعارف در جلسه با اعضای شورا نسبت به نام‌گذاری خیابان‌هایی مشخصا به نام ⁧ فروغ فرخزاد، سیمین بهبهانی⁩ و ⁧ محمدرضا شجریان⁩ نگفتند مصوبه شورا رو لغو کنید و وقتی جواب منفی شنیدن به یکی از اعضای نزدیک به خودشون نگفتن مگه مسلمون نیستید این اسامی رو گذاشتید؟!
اگه نزدیکان ایشون میگن عارف مخالف نام‌گذاری نیست این نظر رو ثبت کنید بعدا جا نزنن! ‏ایشالله که دیندارن و دروغ نمیگن. ‏از همکاران خبرنگارای پارلمانی خواهش می کنم توی جلسه بعدی مجلس از عارف درباره نام گذاری خیابون به نام مشخصا فروغ، سیمین و شجریان بپرسند تا نظر واقعی ایشونو بدونیم!
 
برچسب ها: محمدرضا عارف

انصاف الدوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ۱۸:۰۸
سلام،
گیریم آقای عارف مخالف این نامگذاری بوده این چه مقابله ای با اصلاحات دارد.واین افراد چه درجه ای از انقلاب و اصلاحات را در کارنامه دارند ویا چقدر درقد و اندازه نامگذاری نسبت به معاصرین برای نامگذاری بنامشان است!اگر هم نامگذاریها فقط سیاسی باشد چرا فرهنگ تاوان بدهد؟ (363309)