به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۱۷۶۹۷۹

فیروز کریمی را با سنگ نقش بر زمین كردند!

گروه ورزشی: دیدار حساس و جنجالی تیم‌های ته جدولی سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان در مسجدسلیمان با تساوی 1-1 خاتمه یافت.
فیروز کریمی را با سنگ نقش بر زمین كردند!
به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که در نیم‌فصل دوم هیچ بردی نداشت و با یک امتیاز و یک پله بالاتر از سپیدرود، در رده چهاردهم جدول قرار داشت، به دنبال پایان روند ناکامی‌های خود و برتری برابر حریف رشتی بود تا از خطر سقوط به لیگ یک دور شود ولی در آن سوی میدان شاگردان دست‌نشان نیز نمی‌خواستند بهترین فرصت برای بقا را از دست دهند و می‌خواستند با جبران باخت اخیرشان برابر فولاد، امروز نفت مسجدسلیمان را شکست داده تا جایگاه این تیم را در جدول بگیرند و شانس بیشتری برای ماندن در لیگ برتر طی دو دیدار باقی مانده داشته باشند. مهرداد بایرامی در دقیقه 56 به زیبایی دروازه نفت را باز کرد. شوت هومن ربیع‌زاده را مهرداد بایرامی به خوبی در میانه راه قطع کرد تا پس از یک چرخش زیبا و شوت فنی تماشایی دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند و سپیدرود را پیش بیاندازد.
پس از گلی که نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، پرتاب سنگ از سوی تماشاگران این تیم با سر فیروز کریمی برخورد داشت و موجب شد این سرمربی برای دقایقی از حال برود و پس از آن با سر بانداژ شده روی نیمكت نشست. در ادامه با انتقال او به بیمارستان از طریق آمبولانس همراه شد. پرتاب اشیاء به زمین در دقیقه 80 هم موجب توقف بازی برای چند دقیقه شد. در دقیقه 90، نفتی‌ها پس از اینكه موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و این بار نتوانستند ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کنند؛ پنالتی اعلام شده به سود این تیم را حکیم نصاری به سمت چپ خود زد که کوروش ملکی با شیرجه عالی توپ را دفع کرد. اما در دقیقه 99 نفتی‌ها ناباورانه به بازی بازگشتند و گل تساوی را توسط اكبر آفاقی به ثمر رساندند تا وضعیت دومین تیم سقوط كننده همچنان مبهم باقی بماند. گفتنی اینكه، سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته اول در حال خاضر قطعی شده است.
...
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی‌های لیگ برتر در شهرستان‌ها عموما از تصویربرداری مناسبی برخوردار نیست، پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود و در شرایطی که مهرداد بایرامی در حال شادی گل بود، ناگهان دوربین به سمت صحنه ای رفت که بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم مشغول درگیری بودند. در این لحظه ناگهان دوربین به سمتی چرخید که فیروز کریمی سرمربی نفت مسجد سلمیان دراز به دراز روی زمین افتاده بود و مشخص نبود که چه اتفاقی او را به این شکل در آورده است. در این لحظه با دخالت داور و سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقه، کنار زمین آرامش خود را پیدا کردند و در ادامه مشخص شد فیروز کریمی با پرتاب یک سنگ از سوی تماشاگران زخمی شده است. حضور مسئولان امداد و آمبولانس حاضر در مجموعه نشان از وخامت شرایط سرمربی نفتی‌ها داشت. بعد از ثانیه‌هایی فیروز کریمی به حالت بانداژ شده از ناحیه سر برای ثانیه‌هایی روی نیمکت حاضر شد و البته کاملا مشخص بود از نظر جسمی شرایط مناسبی ندارد. این وضعیت در ادامه با انتقال او به بیمارستان از طریق آمبولانس همراه شد تا دقایق پایانی این بازی با غیبت فیروز کریمی و برتری یک بر صفر سپیدرود ادامه پیدا کند. با توجه به حضور سعید فتاحی به عنوان ناظر بازی در مسجد سلیمان باید در انتظار اظهار نظر دقیق او درباره این حادثه بود.