به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۱۷۷۱۴۵

علی دایی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی نداشتم

گروه ورزشی: علی دایی مدت‌هاست که ارتباط خوبی با صداوسیما ندارد و در نشست‌های خبری خود نیز تا زمانی که سرمربی سایپا بود اجازه نمی‌داد دوربین‌های سیما حضور یابند و در نشست اخیری نیز که برای شفاف‌سازی درخصوص اخراجش از سایپا ترتیب داد، همین روند را در پیش گرفت.
علی دایی: مذاکره‌ای با تراکتورسازی نداشتم
اظهارات سرمربی برکنار شده سایپا در این نشست اما جریان‌ساز شد تا جایی که گزارشی علیه او در بخش خبری 20:30 تلویزیون روی آنتن رفت. در همین خصوص سراغ سرمربی سابق سایپا رفتیم تا نظرش را درباره تبعات نشست خبری‌اش بدانیم او البته اعلام کرد علاقه‌ای به انجام مصاحبه ندارد و فقط به گفتن چند جمله بسنده کرد. گفت‌وگوی کوتاه با علی دایی را در ادامه می‌خوانید.

گزارش تلویزیونی‌ای که علیه شما پخش شد را دیدید؟
خیر، من ندیدم اما دوستان و نزدیکان به من گفتند که چه پخش شده است. همین‌قدر بدانید که این چیزها برایم هیچ اهمیتی ندارد. آیا به غیر از این واکنش، انتظار دیگری داشتید؟

به هر حال شما رابطه خوبی با صداوسیما ندارید و شاید هم قابل پیش‌بینی بود! نمی‌خواهید جوابی به پخش این گزارش بدهید؟
خیر، قصد ندارم حرف بزنم و حرف‌هایم را به‌طور کامل در نشست خبری زدم. نمی‌توانند مرا تضعیف کنند. همه با هم بسیج شوند ببینم به کجا می‌رسند.

سخنگوی باشگاه سایپا هم صحبت‌هایی را درباره شما و قراردادتان و برخی مسائل مطرح کرد. برای آنها هم پاسخی ندارید؟
بله، از اظهارات ایشان هم مطلع شدم. بگذارید هرچه می‌خواهد بگوید. فقط من نمی‌دانم یک‌شبه سخنگو از کجا پیدا شد؟ او را بعد از این ماجرا برای این عنوان انتخاب کردند و بهتر است به این مسائل اشاره کنید و به این موارد بپردازید. من خیلی حرف‌ها زدم. چرا صحبت‌های اصلی مرا پخش نکردند و پاسخی به آنها ندادند؟!

جالب اینکه در پایان گزارش تهدیدات شما در پایان نشست خبری را پخش کردند.
من کسی را تهدید نکردم! حقیقت را گفتم. حرف‌هایم را زدم و روی حرف‌هایم هم هستم. طبیعی هم هست که سعی کنند دنبال چنین مسائلی بروند.

در نشست خبری‌تان هم اشاره کردید که بعد از این حرف‌ها آرامش‌تان را می‌گیرند.
بله، سعی‌شان همین است اما مطمئن باشید کسی نمی‌تواند آرامش مرا بگیرد. به این چیزهایی که گفته یا پخش می‌شود کاری ندارم، بلکه نظر مردم برایم مهم است.

گفته می‌شود با مدیران تراکتورسازی مذاکراتی داشتید و احتمال دارد فصل بعد سرمربی این تیم تبریزی باشید. چقدر صحت دارد؟
صحت ندارد. من هیچ صحبتی با مسئولان تراکتورسازی تبریز نکرده‌ام. نه جلسه‌ای بوده و نه چیزی!
مرجع : فرهیختگان
برچسب ها: علی دایی