به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۱۷۷۱۸

اسلحه‌کشی پزشک متخصص در پمپ بنزین

گروه حوادث: پزشک متخصص به اتهام اسلحه کشیدن بر روی راننده‌ای در پمپ بنزین دستگیر شد.
شامگاه شنبه ماموران پلیس راهور هنگامی که برای سوختگیری وارد جایگاهی در جنوب تهران شدند مردی را دیدند که اسلحه‌اش را به سمت راننده‌ای گرفته بود و او را تهدید می‌کرد. مامور راهور سپس وارد عمل شد و مرد خشمگین را خلع سلاح کرد. راننده جوان نیز گفت: بر سر سوختگیری با مرد مسلح درگیری لفظی پیدا کردم که متهم از داخل خودرواش اسلحه‌ای را بیرون آورد و با آن مرا تهدید کرد. با حضور ماموران کلانتری در پمپ بنزین، مرد مسلح دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. متهم در بازجویی‌ها مدعی شد، پزشک متخصص یکی از بیمارستان‌های تهران است و همسرش از چندی قبل از سوی فردی ناشناس تهدید می‌شود. او هم برای حفاظت از همسرش این اسلحه را تهیه کرده بود. تحقیقات در خصوص ادعاهای پزشک متخصص ادامه دارد.
مرجع : مهر

غلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۸:۱۰
جمعش کنین بابا این اخبار ضد جامعه محترم پزشکی را (143189)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۱۵
همه صنف ها محترمند صرف نظر از اینکه شغل و موقعیت اجتماعی آنها چیست. مگر نجیب تر از قشر کشاورز و کارگر و رفتگر داریم؟ (143232)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۳۱
اخبار ضد پزشکا به طرز معناداری زیاد شده در حالی که اگه به کل جمعیت بگیریم پزشکا از شریف ترین و بافرهنگ ترین افراد جامعه هستن. (143298)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۱۹
توی هر قشری هم آدم خوب داریم هم آدم بد. (143285)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۱۰
همه اقشار و اصناف محترم هستند بطور عموم از رفتگر گرفته تا نانوا و راننده اتوبوس و تاكسي و سوپري و كارمندان و پرستاران و پزشكان و............ اما بطور شخصي و انفرادي بعضي بر اثر گفتار و رفتار خوبشان محترم ترند و بالعكس كه ميتونه پزشگ هم توشان باشه. مهم نوع افكار و رفتاره نه شغل و موقعيت اجتماعي. (143276)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۱۰
اولا خجالت داره کسی که قسم خورده واسه نجات انسانها از مرگ خودش واسه بنزین زدن یکی رو با اسلحه تهدید کنه .متخصص که هیچ اگه پرفسور بود و همین امروز جایزه نوبل پزشکی رو هم برنده شده بود بازم باید خجالت بکشه.
دوما آقای دکتر شما چرا؟ شما که ادعای تخصص دارید چرا مثله چاله میدون رفتار کردید؟ (143277)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۳:۱۱
آبروی اون دانشگاهی رو که ازش فوق تخصص گرفته با این کارش برد، این هم از قشر باسواد و متخصص جامعه!!!! البته ممکنه دچار بیماری روانی بوده باشد و یا تو حالت عادی نبوده باشد! به قول قدیمی ها نباید یک طرفه به قاضی رفت... (143397)