به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۱۷۷۱۹۶

لذت یک اسباب کشی VIP با ایزی پک

لذت یک اسباب کشی VIP با ایزی پک
گروه جامعه: ایزی پک به عنوان یکی از برندهای برتر و VIP در زمینه اسباب کشی شناخته می شود . تمامی مراحل اسباب کشی به صورت کامل و از صفر تا صد به وسیله ایزی پک مدیریت و انجام می شود. از بسته بندی و جمع آوری وسایل به صورت اصولی و پکینگ حرفه ای تا حمل و نقل و باز کردن و چیدمان در محل جدید از مراحل مختلف در یک اسباب کشی VIP محسوب می شود.
معمولا یکی از دغدغه های همیشگی افراد قبل و یا بعد از انتخاب محل سکونت جدیدشان شروع و انجام مراحل اسباب کشی از خانه قدیم به خانه جدید می باشد و این موضوع می تواند طعم شیرین تجربه زندگی در محل جدید را از بین ببرد حال می خواهیم اطلاعات کاملی در رابطه با اسباب کشی VIP مجموعه ایزی پک که در همین راستا تدوین شده است را به شما ارائه دهیم .
 
جمع آوری و بسته بندی در اسباب کشی VIP
اسباب کشی VIP از اولین مرحله یک اثاث کشی که همان جمع آوری و بسته بندی وسایل موجود در یک خانه می باشد آغاز می شود و تا آخرین مرحله یعنی چیدمان وسایل داخل منزل جدید به پایان می رسد .خدمات VIP ایزی پک با بازدید و کارشناسی از محل شما آغاز خواهد شد به این ترتیب که بعد از تماس شما با مجموعه ایزی پک کارشناسان ما به محل شما آمده و در رابطه با کلیه مراحل جا به جایی و چگونگی انجام آن که خاص شما می باشد توضیحات لازم را ارائه خواهند داد در این مرحله کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات احتمالی شما هزینه خدمات درخواستی شما را برآورد کرده و در نهایت با توجه به نیاز شما به خدمات این مجموعه قرارداد همکاری به امضای طرفین خواهد رسید.
 

این اولین قدم برای شروع یک همکاری ایده آل می باشد چرا  که از دید ما هر جابه جایی شرایط خاص خود را دارد و خدمات قابل ارائه در آن متناسب با شرایط موجود در مبدا ، انتقال و مقصد تعیین می گردد .لازم به ذکر است که انجام کارشناسی و ارائه مشاوره و پاسخگوئی به سوالات شما توسط کارشناسان ما که به صورت حضوری درمحل شما انجام می شود کاملا رایگان انجام می پذیرد.
 
بعد از عقد قرارداد و مشخص شدن  تاریخ شروع اجرای مراحل اسباب کشی تیم های اجرایی در تاریخ مقرر به محل شما آمده و کلیه لوازم منزل شما اعم از وسایل خرده ریز از قبیل وسایل داخل کابینت ها ، کمد ها ، ظروف دکوری و لوازم بزرگ از قبیل مبلمان ، سرویس خواب ، وسایل آشپزخانه و هر آنچه که داخل منزل شما وجود دارد را جمع آوری ، دسته بندی و بسته بندی می کنند.
 
این سه آیتم مهم یعنی جمع آوری ، دسته بندی و بسته بندی وسایل منزل تمام آن چیزی است که اگر به درستی انجام شود می تواند نوید یک اسباب کشی آسان را برای شما به ارمغان آورد . اجازه دهید کمی بیشتر در این باره توضیح دهیم ؛ وقتی به جمع آوری لوازم منزل اشاره می کنیم درباره جمع کردن کلیه وسایل خرده ریز داخل منزل که شاید سخت ترین قسمت یک اسباب کشی باشد صحبت می کنیم و یا  دسته بندی وسایل منزل که به معنای تفکیک وسایل موجود درخانه متناسب با محل قرار گیری آن ها می باشد و همینطور بسته بندی که به معنای ایمن سازی وسایل موجود در خانه جهت حمل و انتقال وسایل به محل جدید می باشد ، پس باز هم  تاکید می کنیم انجام درست و اصولی این سه موضوع می تواند اتفاقات خوبی را برای شما در طول انجام مراحل یک اسباب کشی رقم بزند.
در این مرحله میتوانید با خرید ملزومات اسباب کشی نیازهای خود را برای جمع آوری و بسته بندی هرچه بهتر وسایل منزل برطرف کنید. ایزی پک به عنوان اولین فروشگاه تخصصی فروش آنلاین ملزومات اسباب کشی به شمار میرود و در این فروشگاه میتوانید اقدام به خرید کارتن بسته بندی ، پلاستیک های حباب دار ، کاغذهای مخصوص بسته بندی ظروف شکستنی ، چسب های بسته بندی و ... نمایید.
 
حمل و جابه جایی
بعد از آماده سازی و ایمن سازی وسایل داخل منزل به سراغ مرحله دوم اسباب کشی که همان حمل و جابه جایی و انتقال وسایل به منزل جدید تان است می رویم . در تاریخ مشخص شده توسط شما ، تیم مخصوص حمل و جابه جایی به محل شما آمده و کلیه لوازم داخل منزل را که قبلا توسط تیم بسته بندی آماده سازی شده را به منزل جدید تان برده و متناسب با محل قرارگیری آن جای گذاری می کنند ، نکته قابل ذکر دراین رابطه این می باشد که کار حمل و جابه جایی لوازم شما توسط تیم های متخصص این موضوع انجام خواهد گرفت و تیم های اجرایی بسته بندی ، حمل ، چیدمان این مجموعه از هم متمایز می باشند . در سرویس اسباب کشی VIP خدماتی از قبیل بازکردن ، جابه جایی و نصب لوازم خاص داخل منزل شما از قبیل میزبیلیارد ، لوسترهای سقفی ، پرده ، پیانو توسط تیم هایی که به صورت  تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند انجام خواهد گرفت .نکته قابل ذکر در این مرحله این است که زمان انتقال وسایل به محل جدید ، با توجه به علائم مشخص شده روی بسته ها وسایل هر قسمت داخل همان بخش از خانه قرار می گیرد و این کمک شایانی در جلوگیری از آشفتگی و بهم ریختگی منزل جدید شما خواهد کرد یادتان باشد که این موضوع مهمترین قدم برای شروع مرحله سوم اسباب کشی شما که همان باز کردن و چیدمان وسایل می باشد خواهد بود.


 
بازکردن و چیدمان در محل جدید
حال در این مرحله می بایست کلیه وسایل شما که از خانه قدیم به منزل جدیدتان انتقال یافته در محل خود قرار گیرد. تیم باز کردن و چیدمان مجموعه ایزی پک در این مرحله کلیه لوازمی که جهت انجام جابه جایی از هم باز و تفکیک شده بود را دراین مرحله در منزل جدیدتان نصب و مونتاژ می کنند در این قسمت بسته بندی کلیه لوازم باز شده و متریال مستهلک از منزل شما خارج خواهد شد . وسایلی از قبیل یخچال ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی که نیاز به نصب مجدد  دارند در محل جدید شما نصب خواهند شد و این تمام آن چیزی است که شما به عنوان اسباب کشی می شناسید .
 
شما می توانید با انتخاب خدمات اسباب کشی VIP این مجموعه بعد از انتخاب منزل جدیدتان با آسودگی کامل و به دور از هر گونه استرس و دغدغه از محل سکونت جدید خود لذت ببرید. با توجه به شناخت این مجموعه در ارتباط با دغدغه ها و مشغله روزمره شما عزیزان نسبت به انجام مراحل یک اسباب کشی ، این مجموعه بستری را فراهم آورده تا در صورت تمایل شما کل مراحل انجام اسباب کشی بدون حضور شما و تحت نظارت مستقیم نماینده شرکت انجام خواهد گرفت و این تحقق تجربه ای نو از لذت یک جابه جایی می باشد.


منبع : ایزی پک