به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۷۷۲۵۱

دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک

گروه فناوری:دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک در مواردی که نیاز به سرعت بالا باشد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در خطوط تولید، از قابلیت های مهم این دستگاه عدم نیاز به اپراتور در هنگام کار است.
کار تسمه کشی اطراف بسته در این دستگاه، به وسیله دروازه بالای دستگاه که به آن تسمه گفته می­شود، انجام می­شود. بر این اساس به آن تسمه کش دروازه ای می گویند.

دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک، می تواند آرک بالای دستگاه را تغییر دهد. این دستگاه، به یک منبع تغذیه برای جلو و عقب کانوایر مجهز است. در صنایعی که دارای بسته بندی با حجم تولید بالا می باشند، دستگاه تمام اتوماتیک کاربرد زیادی دارد.
 
از مزایای دستگاه های تمام اتوماتیک می­توان به سرعت، دقت، نیاز به نیروی انسانی کمتر، توانایی برنامه ریزی کار برای مدت 24 ساعت شبانه روز بدون حضور اپراتور حتی برای حمل محصول و...، اشاره کرد.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک
دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک را دستگاه رومیزی نیز می نامند، که با توجه به کاربردهای زیاد آن از نظر اقتصادی نیز بصرفه می باشد. این دستگاه دارای مصارف صنعتی مختلف بوده و کاربرد زیادی دارد که برای و برای تسمه زنی کارتن، جعبه و بسته­ های کالا در انواع سایزها و ابعاد مختلف مناسب می باشد. دستگاه نیمه اتوماتیک دارای طراحی میزی شکل است. که این ویژگی باعث شده است برای بسته بندی تعداد زیادی از کالاها مورد استفاده قرار گیرد. از آن می توان برای بسته بندی های مکعب شکل هستند، مانند جعبه و کارتن و همچنین محصولاتی مثل پروفیل ها و لوله که در بسته بندی های منظم و از پیش تعریف شده قرار نگرفته اند، استفاده کرد.
از مزایای دستگاه نیمه اتوماتیک می ­توان به موارد زیر اشاره کرد:
-    ولتاژ پایین
-    کاهش مصرف برق
 
این دستگاه توانایی تنظیم از چند ثانیه تا چند دقیقه را دارد به طوری که اگر مدت زمانی مشخص با آن کار نکنید، دستگاه به صورت خودکار در شرایط آماده به کار  standby قرار می گیرد و به محض اینکه سر تسمه به داخل دستگاه وارد شود، دوباره کار خود را آغاز می­کند.
-    سرعت بالا در تسمه زنی
-    عدم نیاز به هیچ گونه بست جهت تسمه کشی
-    کاربرد آسان
-    افزایش کیفیت و طول عمر زیاد
-    کاهش سر و صدا
-    ایمنی کامل و بدون هیچ گونه خطر

کارکردن این دستگاه این گونه است که اپراتور تنها ابتدای تسمه را به دور کالای مورد نظر می­چرخاند و بعد آن را به داخل دستگاه نیمه اتوماتیک می کشد. بقیه ی کار را دستگاه انجام می دهد، دو سر تسمه نیز با ذوب شدن، محکم به یکدیگر می­چسبند و عمل تسمه کشی تمام می­شود.
صنایع بسته بندی تهران صنعت
تهران نارمک خ سمنگان خ براتی  77909052 – 77902078 -  77906244