به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۱۷۷۳۱
مطالعه قرآن را آغاز کرده است

«مادونا» احتمالا مسلمان خواهد شد+عكس

گروه هنري: مادونا، ستاره موسيقي پاپ آمریکایی با بیان این که مدارسی برای دختران در کشورهای اسلامی مي‌سازد و مطالعه قرآن را آغاز کرده، جهان هنر در غرب را در حیرت و جدل فرو برده است.

مادونا در كنار ابراهيم
به گزارش شبكه العربيه، دلیل این حیرت این است که این هنرمند ۵۵ ساله از سال ۲۰۱۰ با یک شهروند فرانسوی مسلمان با اصالت الجزایری در ارتباط است. او زبان عربی را به خوبی صحبت مي‌کند و ۲۸ سال از مادونا کوچکتر است. نام این جوان ابراهیم زیبات است. از این رو این سوال مطرح مي‌شود که آیا مادونا مسلمان و محجبه مي‌شود؟ مادونا که با مجله ''هبرز بازار'' مصاحبه کرده، از بخش‌هاي مختلفی از زندگی شخصی خود پرده برداشته و با بیان این نکته که مطالعه قرآن را آغاز کرده است، آن را ''کتاب مقدس'' توصیف کرد.

مادونا نگفته است که در کدام کشورهای اسلامی، ساخت مدارس دخترانه را آغاز کرده است اما سخن گفتنش درباره آغاز مطالعه قرآن شاید تحت تاثیر رابطه اش با ابراهیم باشد. ابراهیم در میان جوانان رقصنده‌ای بود که برای مشارکت در یکی از جشن‌هاي مادونا، داوطلب شد. مادونا از رقص ابراهیم خوشش آمد و با او رابطه عاطفی برقرار کرد. رسانه‌ها ابراهیم را به دلیل اختلاف سنش با مادونا ''جوان بازیچه'' نامیدند.

این تفاوت سنی، کریستوفر برادر مادونا را بر آن داشت تا از خواهرش به خاطر ارتباط‌هاي پیاپی با جوانان کم سن و سال تر از خود، انتقاد کند. آخرین آنها ابراهیم زیبات است که کریستوفر در مصاحبه با سایت ''رادار آنلاین'' این رابطه را ''وحشتناک'' توصیف کرد. او افزود که سه سال است با خواهر خود مادونا به خاطر این رابطه صحبت نمی کند.

اما ابراهیم در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی ''سان'' مادونا را این گونه توصیف کرده است: ''با وجود ستاره بودنش، انسانی متواضعي است، زنی همچون دیگر زنان است. هنرمندی بی نظیر است که شهرتش جهانی است. اما بالاتر از همه اینها، او تنها یک زن است.'' ابراهیم اشاره ای به ثروت مادونا نکرده که بنا به نوشته مجله آمریکایی ''فوربس'' به حدود یک میلیارد دلار مي‌رسد.

اما پول به مادونا برای یافتن وضعیت مناسب روحی کمکی نکرد. با وجود اینکه او مسیحی کاتولیک است و والدینش متدین بودند، اما به نظر مي‌رسد که ایمان روحی را از آن‌ها به ارث نبرده است. از این رو به روزنامه ''سان'' گفته است که به پاسخ بسیاری از سوالاتش نرسیده؛ سوالاتی که روح و روانش را در مي‌نوردد. او با اشاره به مطالعاتش در خصوص مسیحیت، بودیسم، یوگا و حتی فنون جنگ‌هاي قدیمی، افزوده است که هیچکدام از آن‌ها نتوانسته به سوالات روزانه اش پاسخ گوید و برایش آرامش روحی بیاورد.

با وجود این که مادونا به مناطق مختلفی از جهان سفر کرده و با بزرگان نشست و برخواست دارد، اما این احساس را دارد که همچنان به دنبال گمشده‌ای در زندگی اش مي‌گردد، به ویژه پس از دیدارش با پاتریسیا فیدال مادر ابراهیم زیات؛ شخصی که پیشتر به رسانه‌ها گفته بود که ابراهیم نمازهای پنج گانه را در به موقع ادا مي‌کند، سیگار نمی کشد و الکل نمی خورد.

مادر ابراهیم زیات، هیچگاه از رابطه فرزندش با مادونا راضی نبود، او اختلاف سنی و ''یهودی بودن مادونا'' را یکی از مهمترین دلایل نارضایتی خود عنوان کرده است. این سخنان که در مصاحبه با رسانه‌ها مطرح شده باعث شد که ابراهیم با مادرش دعوا کند. شاید ناراضی بودن مادر ابراهیم زیات را مادونا دلیلی بر برهم خوردن آرامش روحی خود بداند، از همین رو جست و جوی دوباره را برای یافتن راهی جدید آغاز کرد و به قرآن پناه برد.

۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۰:۱۶
آقا شما رو به خدا با اين تيترها و خبرها آبروي اسلام رو نبريد (143424)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۰:۲۴
چه ربطی داشت به بردن آبروی اسلام ؟؟؟؟؟ (143429)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۱:۰۳
دوست عزیز شر و ور نگو (143447)
رضا رحمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۳:۰۶
من اول خوندمش مارادونا !!!! شرمنده (143469)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۸:۵۸
خداییش من و شمای مسلمون مادرزاد بیشتر از مدونا آبروی اسلام رو نبردیم؟ (143494)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۲:۵۳
دیگه خسته شده میخواد مسلمانان را سرکیسه کنه (143596)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۰:۲۱
پس اگر اینطور باشه اگر خبر رسید که مادونا بمب به خودش بسته و تو آمریکا منفجر کرده تعجب نکنید (143425)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۸:۱۱
اصلا نظر خوبی نبود. برو خودتو اصلاح کن (143489)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۲:۵۴
شاید چندی بعد جنیفرلوپز هم مسلمان ببشه خوب راهی برای کسب درامد پیداکردند(تازه اون فیلم غریزه اصلی چی میشه) (143598)
مهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۳:۳۸
تحلیلت جالب بود خیلی خندیدم.دمت گرم (143631)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۲۱:۰۹
مدونا نه مادونا بعدشم این یجور تبلیغ اگه این کار رو بکنه خودش پشیمون میشه (143852)
استوکولو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۰:۲۳
فعلا که کافره!!!!!!!!!!!!!!!!! (143426)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۷:۲۴
از نظر شما یهود ی ها و مسیحی ها کافرهستند؟ شمای که مهر داغ میکنی میچسبونی به پیشونیت کافر نیستی؟ یه نگاه عمیق به خودت تو آینه بنداز به خیلی چیزا پی میبری (143476)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۸:۱۲
عزیز من کافر کسی است که وجود خدا و پیامبراین الهی رو انکار میکنه. فکر نکنم مسیحی ها خدا رو انکار کنن. لطفا کمی دقت کنید. (143490)
موحد
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۲:۰۲
ابو جهل هم كه مي گفت خداوند وجود داره فقط بتها رو واسطه مي كرد به همين خاطر كافر شد (143575)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۹:۱۲
کافر کسی است که به خدای واحد اعتقاد نداشته باشد در حالی که ایشان مسیحی است و نه کافر مطالعه بفرمایید (143495)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۹:۱۴
حال فکر کن مادونا هم مثل یک میلیارد و نیم دیگه مسلمان شد خوب حالا که چی (143496)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۵:۲۴
فکر نمی کنم «کافر» بودن یا نبودن این زن مسئله اصلی باشه ، مهم اینه که به اصول اخلاقی پایبند نیست. البته اون پسر یعنی ابراهیم هم در نوع خودش جالبه! ، کسی که پنج بار در روز نماز میخونه و سیگار و الکل هم مصرف نمیکنه اما با خواننده ای آنچنانی! میرقصه!! (143699)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۱:۱۲
اگه اسلام بتونه مدونا رو با اون سابقه درخشان حداقل تو فیلماش مسلمون کنه من به معجزه بودنش ایمان میارم (143451)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۱:۳۳
با با این غرب داره. نسل جوان ما رو می....... (143454)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۱:۴۶
من نمی دانم این دیگر چه حیله وطرح برنامه ریزی شده ای است که بازیگران بدنام وبدکار را توبوق می کنند که مسلمان شدیا می خواهد بشود مثل آنجلینا جولی یا همین مادونا یا مستر بین این هم ازنقشه های دشمنان اسلام است البته با وجود وهابیت وتکفیری نیازی ندارن این بازیگران راعلم کنند خود وهابیها وسلفی وتکفیری ها به قدر کافی ضربه به اسلام میزنند (143455)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۷:۲۷
شما چی ضربه به اسلام نمیزنی؟ نفی کردن بقیه اعقایدها خودش بزرگترین گناست (143478)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۸:۴۴
مستر بین بدبخت هم از نظر شما بدنام است؟؟؟
مستر بین اونوقت ؟>؟؟؟ (143493)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۱:۳۰
موافقم. مسأله مشکوکه، بشدت. (143564)
fatma
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۲:۰۲
چرا ما باید مسلمان شدن یا محجبه شدن یگ شخص را در بوق و کرنا میکنیم منطور چیست؟ چرا آبروی اسلام را ور طبق اخلاص نهاده ایم. (143459)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۸:۳۲
این چه داستانیه که خیلیا در غرب به سمت اسلام میان ولی در برخی کشورهای اسلامی جوانان از اسلام فرارین؟ (143491)
موحد
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۲:۰۳
اخه اسلامو اينجا بد نشون ميدن (143577)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۹:۲۶
حالا مثلا مسلمون یا یهودی...امان از این بدبینی ما ایرانی ها
اتفاقا انتشار این خبر برای ماها بهتره
مگر پیغمبر خدا با اینکه میدانست ابوسفیان فقط زبانی شهادت گفته و خونهای زیادی ریخته و شرابخواره موافقت نکرد
بعضی مردم از پیغمبر هم میخان جلو بزنن (143497)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۹:۲۷
ایشون یکی از فراماسونرهای بزرگ هستند ودارای رتبه 13 از لژ ماسونی که رتبه بالایی هست میباشند.باور نکنید این شیطان پیر توی 80سالگی بیاد و مسلمون بشه همین. (143498)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۹:۴۵
اين مسئله يك مسئله بودار به نظر ميرسه! پسري كه نمازشو به وقتش مي خونه،الكل هم نمي خوره،ولي ميره تو مراسم رقص يك خواننده زن معلوم الحال،بعد هم رابطه برقرار مي كنه باهاش.كلاً تناقض وجود داره (143505)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۰:۱۹
اولاٌ که مستر بین و آنجلینا جولی مسلمان نیستن و بدکار هم امثال شما هستن ولی اینکه مدونا مسلمون بشه دلیلش اعتقاد نیست به خاطر اینه که با این کارای احمقانه که روزی به یه دین میرن خبر ساز میشن هنوز اینو متوجه نشدین؟ این کارای احمقانه هر از چند گاهی انجام میشه یعنی من هم هستم منو فرامش نکنین و شاید توجه ها از یه سری مسائل به این سمت کشیده بشه (143512)
دكتر
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۱:۰۸
مسلمان شدن كه الكي نيست، خيلي شرايط داره كه فكر نمي‌كنم با شرايط روحي خانم مدونا جور در بياد. (143546)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۱:۰۹
راس میگن ایشون شیطون پرستند (143548)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۱:۲۵
مدونا یک شیطان پرسته و میخواد اینطوری به اسلام از داخل ضربه بزنه.
مگر اینکه اصلاح شده باشه.که خدا میداند.و اله خیر الماکرین. (143558)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۷:۱۷
در این موارد باید خیلی مراقب بود؛ بر فرض صحت ظاهری خبر، ولی انگیزه ها و اهداف می تواند متفاوت و حتی متضاد باشد! به عبارت صریح تر گزینه نفوذ ( اعم از امنیتی و یا فرهنگی و ....) را نباید منتفی دانست!! (143760)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۷:۳۸
فعلا که ما باید بریم کشکمونو بسابیم اخه ما به اینا چی کار داریم اخه نیست همه چیزامونو همه کارهامون درسته فقط مونده ببینیم کی میخواد مسلمون بشه. (143771)