کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فریبا: دوستان کمیته فنی را کشک کرده بودند!

تسنیم , 21 ارديبهشت 1398 ساعت 17:40

گروه ورزشی: بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد که مسئولان این باشگاه هنوز گزینه‌ای را برای هدایت آبی‌پوشان در فصل پیش رو به کمیته فنی این باشگاه معرفی نکرده‌اند.


بهتاش فریبا در واکنش به خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با گزینه‌های خارجی گفت: طبق صحبتی که قبلاً با مسئولان باشگاه داشتیم، قرار بود که 10 تا 12 گزینه خارجی مورد بررسی قرار بگیرند و تعداد این گزینه‌ها به دو تا چهار مربی برسد. وقتی تعداد گزینه‌ها کم شد، کارنامه و شرایط آنها توسط کمیته فنی هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و ما هم نظر خودمان را می‌دهیم. البته هنوز باشگاه گزینه‌ای را به کمیته فنی معرفی نکرده است.خبرگزاری رویترز به نقل از دفتر خبری خود در اسپانیا، خبر داده که ژوزه مورسیا، سرمربی اسپانیایی پس از گذراندن یک فصل عالی در الشحانیه قطر از سوی باشگاه استقلال ایران برای همکاری در فصل آینده دعوت شده است. فریبا در واکنش به این خبر نیز تأکید کرد: من در این مورد اطلاعی ندارم. شاید این مربی هم یکی از گزینه‌های استقلال باشد، ولی هنوز باشگاه گزینه‌های نهایی را به کمیته فنی معرفی نکرده است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد اظهارنظر معروف علی پروین در مورد کمیته فنی و اینکه آیا کمیته فنی در باشگاه استقلال کشک نیست، تصریح کرد: دوستان که در این فصل کمیته فنی را کشک کرده و گفته بودند که نباید چنین کمیته‌ای باشد. اگر اصول رعایت شود و نظر کمیته فنی را هم مثل همه جای دنیا بخواهند، طبیعتاً این کمیته کشک نیست.فریبا درباره اینکه گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه استقلال مربیان کروات هستند، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی این مورد قطعی نیست، ولی طبیعتاً اولویت مربیانی هستند که بتوانند با شرایط خاص فوتبال ایران و مشکلاتی که در مورد مسائل سخت‌افزاری وجود دارد، راحت‌تر کنار بیایند.


کد مطلب: 177542

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/177542/فریبا-دوستان-کمیته-فنی-کشک-کرده-بودند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir