کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زیباروی کلاهبردار در آمریکا به زندان افتاد

23 ارديبهشت 1398 ساعت 9:21

گروه حوادث:‌ دادگاهی در نیویورک آنا سوروکین را به زندان محکوم کرد. زن جوان آلمانی در برابر دادگاه از کلاهبرداری‌های خود ابراز پشیمانی کرد، اما یک روز بعد در مصاحبه‌ای گفت: واقعیت این است که اصلا متأسف نیستم.


آنا سوروکین، خانم کلاهبردار آلمانی، تنها یک روز پس از محاکمه‌اش در دادگاهی در نیویورک به خبرنگار "نیویورک تایمز" گفت: «واقعیت این است: برای کارهایی که کرده‌ام اصلا متأسف نیستم». نیویورک تایمز با آنا سوروکین در زندان "ریکرز آیلند" مصاحبه کرده است. خانم کلاهبردار جوان در گفت‌وگو با این روزنامه تصریح می‌کند: «اگر بگویم که پشیمان هستم به همه دروغ گفته‌ام. واقعیت این است که بعضی کارها را بهتر بود جور دیگری انجام می‌دادم».

در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت آزادی باز هم به کلاهبرداری خواهد پرداخت، با خنده جواب داد: "به احتمال قوی بله". کلاهبردار ۲۸ ساله روز پیش از آن یعنی پنجشنبه در برابر دادگاه گفته بود بابت کلاهبرداری‌های فراوانی که انجام داده به شدت پشیمان است. این خانم جوان در دادگاه به خاطر بالا کشیدن بیش از ۲۰۰ هزار دلار مقصر شناخته شد. دادگاه او را به چهار تا ۱۲ سال زندان محکوم کرد، به این معنی که پس از حداقل چهار سال زندان می‌تواند از دادگاه فرجام بخواهد یا تقاضای تخفیف کند.

آنا سوروکین در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ با نام مستعار آنا دلوی در محافل سطح بالای منهتن (نیویورک) مردان ثروتمند زیادی را سرکیسه کرده است. این خانم جوان در اصل اهل روسیه است و در ۱۶ سالگی با خانواده‌اش به آلمان مهاجرت کرده، تبعه آلمانی گرفته و در نزدیکی شهر آخن به مدرسه رفته است.


کد مطلب: 177645

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/177645/زیباروی-کلاهبردار-آمریکا-زندان-افتاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir