کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرب: دنبال سومین قهرمانی متوالی هستیم

مهر , 24 ارديبهشت 1398 ساعت 10:26

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم با کسب نتیجه در هفته پایانی لیگ به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد.


ایرج عرب در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه می‌دانیم چه شرایط حساسی را در پیش داریم. در باشگاه و تیم همه عوامل و بچه‌ها هم قسم شده اند تا آن چه حق پرسپولیس و هوادارانش است را به دست آورند. طبیعی است که رقبای ما این را نمی‌خواهند، ولی ما دست به دست هم می‌دهیم تا با همدلی و تلاش مضاعف به هت تریک در قهرمانی دست پیدا کنیم.وی ادامه داد: به کار در پرسپولیس و برای هواداران افتخار می‌کنم. این جا پرطرفدارترین تیم آسیا است و مدیریت در آن و خدمت به آن نیز جزو افتخارات بزرگ کاری من خواهد بود.وی همچنین درباره اظهارات مطرح شده درباره مدیرعامل یکی از تیم‌های حریف، ادامه داد: منظور من در آن صحبت‌ها این بود که استقلال هم مثل ما دولتی است.مشکلاتی شبیه به یکدیگر داریم که درگیر و دار با آن‌ها هستیم. وگرنه رقابت مان که همیشه به قوت خودش باقی و نمونه اش دربی است. من خوشحالم که در این رقابت بهتر عمل کرده و موفق بوده ایم و شادی را به هوادارانمان هدیه داده ایم و نظر آن‌ها را جلب کردیم.

ایرج عرب درباره روند خصوصی سازی خاطر نشان کرد: جلسات خوبی در این ارتباط داشته ایم. آقای وزیر مصمم به اجرای این مساله است. در نهایت تنها راه برون رفت فوتبال از وضعیت فعلی خصوصی سازی به شکل واقعی، حساب شده و درست آن است. به این منظور مهم است، بستری فراهم آید که بخش خصوصی با مشاهده تجربه‌های فعلی همانند باشگاه‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز علاقمند به انتقال بخش بیشتری از سرمایه خود به این حوزه شود و افراد بیشتری هم ورود کنند.مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: ما روز‌های حساسی را پیش رو داریم. بدون تردید تلاش خواهد شد تمرکز ما بر هم زده شود. باید مراقب باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. با این حال افتخار هت تریک قهرمانی حق این پرسپولیس و هوادارانش است و طبیعی است که نقش داشتن در پرسپولیس باعث غرور و افتخار می‌شود.


کد مطلب: 177745

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/177745/عرب-دنبال-سومین-قهرمانی-متوالی-هستیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir