به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۷۷۹۹۱

تم‌تولد پسرانه و خاطره‌ای که همیشه باقی می‌ماند

گروه جامعه: جمع شدن خانواده و دوستان برای برپایی جشن تولد، هدیه گرفتن، کیک خوردن و بازی کردن با دوستان و هم سالان برای هرشخصی در هر سن و سالی جذاب است. اما ایده جدیدی که این روزها باعث جذاب شدن هرچه بیشتر تولدها شده ، انتخاب یک تم زیبا و جذاب است. تعیین تم باعث به چالش کشیدن میهمانان می شود . اگر یک تم هوشمندانه انتخاب کرده باشید، از تماشای ظاهر یکدیگر بسیار لذت خواهید برد. شاید تصور کنید که تم تولد شامل لباس های پرنسسی و تاج می شود و انتخاب تم فقط مخصوص تولد دختران است. اما گزینه‌های بسیاری برای تم تولد پسرانه وجود دارد.



تم تولد پسرانه چیست؟
هنگامی که صحبت از تم تولد به میان می آید اغلب افراد دختر بچه هایی با صورت های رنگ آمیزی شده و لباس پرنسس های کارتون های دیزنی را در ذهن مجسم می کنند. اما حقیقت این است که می توان برای تولد هر پسری در هر سنی، تم تولد پسرانه مناسبی تعیین کرد و لذت جشن را برای مهمان ها و صاحب تولد چندین برابر کرد.
تم تولد پسرانه می تواند شامل رنگ هایی خاص یا حتی تم های کارتونی باشد. فقط باید اندکی جستجو کنید تا یک تم مناسب برای تولد پسر، همسر یا برادرتان انتخاب نمایید و سپس تمامی لوازم مورد نیاز برای جشن تولد را هماهنگ با تم انتخاب شده تهیه نمایید. فراموش نکنید که در کارت دعوت مهمان ها تم تولد را هم ذکر کنید. حتی می توانید ایده هایی برای انتخاب لباس در کارت تولد بنویسید تا همه میهمانان شناخت درستی از تم انتخاب شده داشته باشند.

راهنمای انتخاب تم تولد پسرانه
اگر قصد داشته باشید برای یکی از نزدیکان مذکر خانواده تان تولد تم دار بگیرید، ممکن است در دنیایی از ایده ها غرق شوید و قادر به تصمیم گیری نباشد. انتخاب تم تولد پسرانه کار بسیار ساده ای است. فقط لازم است چند نکته زیر را هنگام انتخاب تم مد نظر قرار دهید:

1)    سن: شخصی که قرار است برایش تولد بگیرید چند سال دارد؟ سن و سال افراد در انتخاب تم تولد اهمیت زیادی دارد. زیرا اشخاص در سنین مختلف سلایق و علاقمندی های متفاوتی دارند. احتمالا یک مرد سی و چند ساله از جشن تولد با تم کارتون ماشین ها لذت نمی برد ولی همین تم می تواند برای پسر بچه های ده ساله بسیار سرگرم کننده باشد.
2)    علاقمندی ها: حتما کسی که می خواهید برایش جشن تولد برگزار کنید با شما نسبت نزدیکی دارد و از علاقمندی هایش مطلع هستید. ممکن است کسی عاشق رنگی خاص باشد، برخی افراد به یک فیلم علاقه زیادی دارند و بعضی دیگر طرفدار یک تیم ورزشی هستند. سعی کنی تم تولد پسرانه را مطابق با سلیقه کسی که تولدش است انتخاب کنید و نظر خود او را در اولویت قرار دهید.
3)    انتخاب صحیح رنگ ها: متاسفانه انتخاب رنگ لباس یا حتی تم تولد اندکی دچار کلیشه شده است و رنگ هایی مانند صورتی که به عنوان تم تولد دخترانه شناخته میشود را به دختران و رنگ های طیف آبی را به پسرها نسبت می دهند. اما شما مجبور به پیروی از کلیشه ها نیستید. شما قصد دارید برای یکی از عزیزانتان جشن تولد برگزار کنید تا او را شاد نمایید. بنابراین اگر تم رنگی انتخاب می کنید، حتما از رنگ های مورد علاقه او استفاده کنید و اهمیتی به کلیشه ها ندهید.

جذاب ترین ایده ها برای تم تولد پسرانه
اگر تصمیم گرفته اید از چه تمی برای تولد شخص عزیزتان استفاده کنید، همین حالا دست به کار شوید و لوازم ضروری تولد را آماده کنید. اما اگر هنوز ایده ای به ذهنتان نرسیده یا در دریایی از ایده ها غرق شده اید، می توانید چند نمونه از پرطرفدارترین و جذاب ترین نمونه های تم تولد پسرانه را در ادامه بررسی کنید و از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید.

تم تولد پسرانه کارتونی
انتخاب تم تولد برای پسربچه ها کار نسبتا آسانی است. کارتون مورد علاقه فرزندتان کدام است؟ از این علاقه برای انتخاب تم تولد پسرانه استفاده کنید. پسر بچه ها عاشق کارتون های هیجان انگیز و تخیلی هستند و دوست دارند در دنیای واقعی مثل شخصیت های کارتونی ظاهر شوند. ایده های زیادی برای تم تولد کارتونی وجود دارد از جمله:

تم تولد مینیون
 این تم یک انتخاب جالب برای تولد پسربچه ها است و می توانید عکس های بی نظیری از این تولد تهیه کنید. پسربچه های کوچکی که با لباس های مینیونی در خانه بازی می کنند را تصور کنید ... از جلوی در به سمت اتاق مهمانی، توالت،اتاق بازی و... رد پاهای مینیونی بچسبانید تا بچه ها را حسابی سرگرم کنید. در بدو ورود به هریک از مهمان ها ی عینک مینیون بدهید و از قرار دادن شمع مینیون روی کیک غافل نشوید.

تم تولد دزدان دریایی
ایده دزدان دریایی برای تم تولد پسرانه بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است. تغییر چهره به شکل دزدان دریایی و ساعت ها بازی بازی با دوستان برای هر پسربچه ای جذاب است و همه از این تم لذت خواهند برد. روی میزها دستمال کاغذی دزدان دریایی قرار دهید و با رد پا روی زمین نقشه بکشید تا بچه ها به گنج که همان کیک تولد است، برسند.
 
تم تولد پسرانه بن تن
 بن تن یکی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه اغلب پسربچه ها است. برای رعایت تم بن تن از بادکنک های هلیمومی سبز، سفید و مشکی استفاده کنید. تهیه استند بن تن هم می تواند برای فرزندتان و مهمان ها هیجان انگیز باشد.حتما برای همه عینک یا تا بن تن تهیه کنید و روی کیک هم شمع شخصیت بن تن را قرار دهید.