به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۷۸۱۱۵

محاکمه سارقان گاوداری به اتهام قتل

گروه حوادث: چهار عضو یک باند سرقت که در جریان دزدی از یک گاوداری نگهبان محل را کشته بودند، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
محاکمه سارقان گاوداری به اتهام قتل
رسیدگی به این پرونده از سال 89 کلید خورد زمانی که 5 مرد شرور برای سرقت از یک گاوداری در شهریار نیمه شب وارد آنجا شدند اما نگهبان گاوداری که مرد جوانی به نام حسین بود و قصد مقابله داشت به دست دزدان کشته شد.خیلی زود جنازه حسین به پزشکی قانونی منتقل شد. کارآگاهان نیز تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند اما هیچ ردپایی پیدا نشد تا اینکه یکی از سارقان این باند هنگام سرقت یک خودروی مدل بالا تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. حمید پس از دستگیری در مراحل بازجویی بر اثر سکته جان باخت و تحقیقات از وی نیمه تمام ماند.مدتی بعد کارآگاهان برادر این متهم را بازداشت کردند و به دنبال دستگیری او سه متهم دیگر نیز به اتهام معاونت در قتل شناسایی و دستگیر شدند.

سرانجام صبح دیروز این چهار سارق که با همدستی هم دست به سرقت می‌زدند پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه خانواده مقتول با توجه به مرگ متهم اصلی پرونده خواستار دریافت دیه شدند. سپس متهم ردیف دوم درجایگاه ایستاد و گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم، من را به خاطر سرقت از گاوداری‌های دیگر دستگیر کردند.متهم ردیف سوم و چهارم هم گفتند ما سر کوچه کشیک می‌دادیم و در قتل نقشی نداشتیم. این باند سرقت از گاوداری‌ها که پس از محاکمه به اتهام سرقت به پرداخت 10 میلیارد تومان محکوم شده بودند در جلسه محاکمه دیروز به اتهام قتل‌شان رسیدگی شد و بزودی قضات حکم مناسب در این مورد را صادر خواهند کرد.
مرجع : ایران
برچسب ها: قتل