به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۷۸۱۵۵

شکست سنگین اینتر در شب توقف یووه

گروه ورزشی: اینتر در حساس‌ترین دیدار هفته سی و هفتم سری A با نتیجه چهار بر یک برابر ناپولی تن به شکست داد. یووه هم در دیداری که آخرین بازی آلگری در یوونتوس‌آرِنا بود با تساوی یک بر یک برابر آتالانتا شگفتی‌ساز متوقف شد.
شکست سنگین اینتر در شب توقف یووه
در ادامه هفته سی‌وهفتم رقابت‌های سری A شش دیدار برگزار شد.میلان که در سن‌سیرو از فروزینونه پذیرایی کرد توانست با دو گل به پیروزی برسد تا همچنان امیدوار به کسب سهمیه باشد.برای میلان در این دیدار پیاتک و سوسو گلزنی کردند.یوونتوس که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود در ورزشگاه خانگی‌اش از آتالانتا، تیم شگفتی‌ساز این فصل پذیرایی کرد که این بازی برنده نداشت.در این دیدار ابتدا آتالانتا در دقیقه ۳۳ به گل رسید اما یووه توسط مانژوکیچ گل تساوی را در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند.در حساس‌ترین دیدار این هفته ناپولی از اینتر پذیرایی کرد. این دیدار که تقابل تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی بود با پیروزی قاطع ناپولی به پایان رسید.

ناپولی توانست در این دیدار خانگی با نتیجه ۴ بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.گل‌های ناپولی را در این دیدار زیلنسکی، مرتنس و فابین رویز (دو بار) به ثمر رساندند این درحالی است که تک گل اینتر از روی نقطه پنالتی و توسط ایکاردی به ثمر رسید.با این نتایج آتالانتا با توجه به تساوی ارزشمند برابر یوونتوس به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد و اینتر هم تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به میلان در رده چهارم قرار گرفت تا هفته پایانی سری A برای تیم‌های بزرگ شهر میلان به خاطر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار جذاب باشد.
نتایج دیگر دیدارها:
کیه وو صفر- سامپدوریا صفر
امپولی ۴- تورینو یک
پارما یک- فیورنتینا صفر
مرجع : ایسنا
برچسب ها: اينترميلان