به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۱۷۸۲۱۱

تراکتور کهکشانی، بی‌ستاره می‌شود

گروه ورزشی: مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی و باشگاه تراکتورسازی شب گذشته با وجود باقی ماندن ۲ سال از قراردادش از این تیم اعلام جدایی کرد.
تراکتور کهکشانی، بی‌ستاره می‌شود
جدایی مسعود شجاعی که به صورت ناگهانی اعلام شد، به نظر می‌رسد دلیل اصلی آن این باشد که کاپیتان تیم ملی می‌خواهد سال‌های آخر فوتبال خود را در تیمی توپ بزند که شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. از این رو پرسپولیس و استقلال دو گزینه اصلی شجاعی هستند و پیوستن او به هر یک از این دو تیم در تابستان ۹۸ می‌تواند بمب نقل و انتقالات لقب بگیرد. این هافبک تراکتورسازی در اواخر لیگ هجدهم کم حاشیه نداشت و حتی درگیر کتک‌کاری در زمین فوتبال هم شد.این درگیری باعث شد که پای دیگر کاپیتان این تیم یعنی اشکان دژاگه هم به این ماجرا باز شود و به احتمال زیاد و به دلیل حواشی مختلف، این بازیکن راه شجاعی را در پیش بگیرد و به زودی از این تیم جدا شود. احتمال حضور دژاگه در تیم‌های حاشیه حوزه خلیج فارس زیاد است اما زنوزی به دنبال این است که بهترین بازیکن فصل خود را حداقل برای یک سال دیگر در تیمش نگه‌دارد. کوچ این ستاره‌ها تنها به شجاعی و دژاگه مربوط نمی‌شود و حاج‌صفی هم ساز جدایی کوک کرده است. آسیایی نشدن تراکتورسازی و نایب قهرمانی سپاهان از جمله دلایلی است که میل دفاع چپ تبریزی‌ها را برای بازگشت به تیم سابقش چند برابر کرده است.

علاوه بر این سه بازیکن تأثیرگذار، جدایی محسن فروزان از این باشگاه قطعی است و دیگر ستاره خروجی سرخ‌های تبریزی آنتونی استوکس ایرلندی خواهد بود. بی‌نظمی‌های متوالی در نیم‌فصل دوم، مصدومیت و فراموش کردن وظیفه اصلی یعنی گلزنی باعث شده تا مالک متمول تراکتورسازی علاقه کمی به نگه‌داشتن این بازیکن و دادن فرصتی دوباره داشته باشد.استوکس در نیم‌فصل دوم نتوانست تعداد گل‌های خود را به عدد ۳ برساند و همین باعث شد تا ضمن از دست دادن آقای گلی، تیمش در خط حمله و کسب ۳ امتیاز خطرناک نباشد.خروج این ۵ ستاره و هم‌چنین سربازهای ذوب‌آهن یعنی دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور باعث می‌شود سرمربی فصل بعد سرخ‌های تبریزی کار سختی داشته باشد و به سختی بتواند جایگزین آن‌ها را پیدا کند. البته کادر فنی جدید که به احتمال بسیار زیاد، نکونام در رأس آن باشد تأثیر زیادی در رفتن این ستاره خواهد داشت و به نظر می‌رسد هواداران این باشگاه نیز هنوز نتوانسته‌اند او را به عنوان گزینه اصلی نیمکت این تیم قبول کنند. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی شلوغ‌تر از همیشه باشد و قلاب صید زنوزی از انواع تیم‌های داخلی و خارجی سر در آورد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: تراکتور سازی