کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تراکتورسازی، محله بروبیا

1 خرداد 1398 ساعت 9:48


گروه ورزشی_ رسانه ها:  روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز در هفته‌های اخیر مملو از اتفاقات مختلف و البته حاشیه‌ساز بوده است. بعد از اینکه ابتدای فصل گذشته این باشگاه به بخش‌خصوصی واگذار شد، مالک متمول این تیم با صرف هزینه‌های بسیار و خرید بازیکنان گران‌قیمت قصد ثبت اولین قهرمانی این تیم را داشت ولی در ادامه و در حالی که تا هفته‌های آخر مدعی قهرمانی هم بودند اتفاقات به شکلی برای آنها پیش رفت که حتی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز ناکام بودند. از تغییرات پی‌درپی مدیریتی در طول فصل که بگذریم داخل تیم هم رفت و آمد کم نبوده است.پس از پایان لیگ و رفتن لیکنز مربی بلژیکی این تیم از ایران، برخی از رسانه‌ها اعلام کردند او برای همیشه کشورمان را ترک کرده است. در ادامه تحرکات این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید نیز این اخبار را تأیید می‌کرد. ابتدا اعلام شد علی دایی مد نظر آنها است، ولی خیلی زود خبر رسید مذاکرات آنها به بن‌بست رسیده است.

بلافاصله اما یک نام جدید برای نیمکت فنی این تیم بر سر زبان‌ها افتاد: جواد نکونام. حالا ظاهراً بازیکن سابق تیم ملی که پیش از این تجربه تقریباً موفقی در نساجی داشت مد نظر مدیران تراکتورسازی قرار گرفته است. نکونام یکشنبه شب با مدیران این تیم و البته نماینده استان در مجلس دور یک میز ضیافت افطاری نشست و در همین حال گفت‌وگوها برای پذیرش هدایت این تیم انجام شد. موضوع زمانی عجیب‌تر شد که نماینده شهر تبریز در مجلس گفت: «قرار شد نکونام برای قهرمانی تراکتورسازی به ما برنامه بدهد!» همین اظهار نظر باعث شد تا برخی انتقاد کنند که چرا یک نماینده مجلس باید تا این حد در معادلات یک باشگاه دخالت کند.احمد علیرضابیگی اما ساعتی بعد پس از بالا گرفتن انتقادها حرفش را این‌گونه تصحیح کرد که او نقشی در این مذاکرات نداشته و طرف مذاکره با نکونام نبوده است.

وی البته تأیید کرد نکونام به حضور در تراکتورسازی تمایل دارد. این مذاکرات و صحبت‌های علنی در حالی مطرح شده که لیکنز هنوز با این باشگاه قرارداد دارد و طرح این مسائل می‌تواند موجب مشکلاتی برای این تیم شود به همین دلیل است که الیاسی مدیرعامل این باشگاه تاکید کرده لیکنزفعلاً سرمربی رسمی تراکتورسازی است. اما در حالی که مدیران تراکتورسازی در حال انجام مذاکرات برای تعیین سرمربی هستند انتشار یک پست از سوی مسعود شجاعی فضای این تیم را ملتهب کرد. او یکشنبه شب با انتشار یک متن بلند که از فحوای کلام آن معنی «خداحافظی» از این تیم تعبیر می‌شد طرفداران تراکتور را شوکه کرد.این در حالی است که مسعود قرارداد ۳ ساله با این تیم دارد و دو سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. این اتفاق همزمان با اوج‌گیری مذاکرات با نکونام انجام شد تا خیلی‌ها از رفتار مسعود متعجب شوند چون این دو سابقه دوستی زیادی با یکدیگر دارند. البته الیاسی مدیرعامل تراکتورسازی در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی تاکید کرد اجازه نخواهند داد شجاعی از این تیم جدا شود. درحالی‌که هنوز مشخص نیست دلیل این کار شجاعی چیست اما شاید این اتفاق نقطه آغاز حواشی جدید برای تیم تبریزی باشد؛ چراکه احتمالاً برخی از دیگر بازیکنان هم در ادامه عطای کار را به لقایش ببخشند و از ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی جدا شوند.


کد مطلب: 178305

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/178305/تراکتورسازی-محله-بروبیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir