به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۷۸۳۴۶

هپی میی : برای خرید اسباب بازی ویترین مغازه‌ها را به خانه‌تان بیاورید!

گروه جامعه: ویترین مغازه‌ها یکی از جذابترین بخش‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان برای خرید اسباب بازی و یا تهیه لوازم و موارد مد نظرشان است. اما حتما برای شما به عنوان والدین یک کودک بهانه‌گیر، پیش آمده است که کلیه تلاش خود را برای دور نگهداشتن فرزندتان از ویترین مغازه هنگام خرید اسباب بازی بکار بندید. اگر منصفانه قضاوت کنیم، حق با دو طرف است! هم شما به عنوان کسی که نمی‌خواهید خرج اضافی در سبد خانوار داشته باشید، هم برای فرزند شما به عنوان کسی که خرید اسباب بازی برایش جذاب و به نوعی یک نیاز است. البته شما هم در این دنیای مدرن باید توجه داشته باشید که کودکان و نوجوانان دنیای دیجیتال نیاز به یک فعالیت واقعی در دنیای غیر مجازی و بدور از موبایل و کامپیوتر دارند. مضرات بازی‌های تحت موبایل در این سنین به حدی است که والدین باید جایگزین‌هایی در دنیای واقعی برای فرزندان خود داشته باشند.

خرید اسباب بازی یکی از مناسب‌ترین راهکارهاست که می‌تواند فرزند شما را در خانه بدور از این وسایل نگاه دارد. به خصوص اگر شما بتوانید لحظات شادی را برای وی با خرید اسباب بازی‌های متنوع در کنار دوستان فرزندتان فراهم کنید.
اما در خرید اسباب بازی شما باید سلیقه فرزندتان را هم در نظر بگیرید.  مسلما راهکار شما به عنوان پدر یا مادر مدرن، رفتن به مغازه نیست. امروز شما با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید ویترین مغازه‌ها را به خانه بیاورید، سر فرصت انتخاب کنید و بعد آنرا به فرزندتان نشان دهید و در نهایت به راحتی خرید خود را انجام دهید.
اما شما دوست دارید ویترین مغازه اینترنتی‌تان هنگام خرید اسباب بازی به چه شکل باشد؟ انتظار دیدن چه محصولاتی را در یک فروشگاه اینترنتی دارید؟ ما در اینجا چند پیشنهاد برایتان داریم که بر اساس سلیقه اکثریت والدین ایرانی و با اهداف خاص آموزشی، به نحوی که خریدی هیجان‌انگیز داشته باشید، تهیه شده است.

خرید عروسک دخترانه، انتخاب اول همیشگی
همیشه اولین انتخاب در خرید اسباب بازی عروسک است. یک خرید آسان که هر مدل باشد، با آن می‌توانید دل فرزندتان را با یک قیمت مناسب بدست آورید. البته بگذریم از این موضوع که خرید عروسک، انتخاب بسیاری از بزرگترها برای هدیه دادن به همسالان و عزیزانشان است.
مسلما خرید اینترنتی عروسک، فرصتی مناسب برای شما به منظور مشاهده یک کلکسیون عروسک و بعد انتخاب بهترین‌های آن است. اما اگر در خرید اسباب بازی آن‌هم عروسک، عزیز مورد نظرتان فرزند خودتان یا فامیل است، سعی کنید عروسک‌هایی را انتخاب کنید که کودک با خیال‌پردازی ذهنی که زاییده کارتن‌های محبوب او می‌باشد، بتواند جذب عروسک شود و لحظات خود را بدور از گوشی موبایل و یا تلویزیون طی کند.
شاید بهترین انتخاب در خرید اسباب بازی از نوع عروسک، خرید عروسک شهر موش‌ها یا جناب خان از نمونه‌های ایرانی خاطره انگیز و خرید عروسک‌ کیتی، تینی وینی، پوکویو، خانواده پو و یا حتی خر عاشق باشد! نمونه‌هایی که اکثر بچه‌ها کارتون‌های آن‌را دیده‌اند و بازی کردن در عالم واقعیت و لمس آنها از نزدیک برایشان می‌تواند جذاب باشد.
 
ماشین‌های کنترلی، یک انتخاب ناب پسرانه
ماشین کنترلی و یک دنیا سر و صدا و هیجان. خرید اسباب بازی ماشین، یکی از انتخاب‌های دم دستی برای پسران است. پسران کوچک و حتی بزرگسالان با دل‌های کوچک پسرانه! یک انتخاب همه پسند در کلیه سنین. لذتی که شبیه‌سازی سوار شدن واقعی بر ماشین برای پسرها محسوب می‌شود و در مقایسه با بازی‌های کامپیوتری ماشین سواری جایگزین بسیار مناسبی است.
چه لذتی دارد خرید اسباب بازی ماشین فراری فرمول 1، لامبورگینی پدالی،... وقتی تصور خرید و سوار شدن واقعی بر روی این ماشین‌ها در واقعیت هم برای بسیاری از افراد دور از دسترس است. لذت گاز دادن بدون ترس از تصادف و خسارت مالی! مطمئن باشید با خرید این اسباب بازی برای فرزندتان حتی برای ساعاتی هم شده می‌توانید پدر خانواده را هم سرگرم کنید. البته اگر شما که این متن را می‌خوانید پدر خانواده هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم برای دور بودن از دسترس خانم خانه حتما بهانه‌ای برای خرید این اسباب بازی پیدا کنید.

خرید اسباب بازی لگو، یک انتخاب هوشمندانه
شاید کمتر کسی باشد که تاریخچه لگو و مرد دانمارکی که این اسباب بازی را به بازار عرضه کرد، بداند. اما او هم مانند همه کارآفرینان بزرگ فراز و نشیب‌های بسیاری را در زندگی خود طی کرد تا اسباب بازی بسازد که امروز به یکی از پرطرفدارترین و جذابترین‌ها برای بزرگ و کوچک تبدیل گردد.
این اسباب بازی ارزشمند، خریدی ناب برای توسعه توانمندی بچه‌ها در خلاقیت و حل مساله است. در حقیقت نوعی ابزار آموزشی که حتی در بسیاری از کلاس‌های درس در کشورهای پیشرفته استفاده می‌شود. امروز خرید اسباب بازی لگو در میان خیل عظیم انواع ابزاری که برای سرگرمی بچه‌ها تولید می‌شود، انتخاب هوشمندانه‌ای است که علاوه بر سرگرم ساختن فرزندتان، او را خارج از الگوهای فکری مشخص و محدودکننده به سمت طراحی و ساخت مدل‌های مختلفی از اجسام هدایت می‌کند. وقتی شما به هنگام خرید اسباب بازی، لگو را برای فرزندتان انتخاب می‌کنید، توجه به تنوع و مدل لگو از لحاظ تطابق با دهنیت کودک با شخصیت‌های محبوب و دوست داشتنی او، می‌تواند زمینه علاقمندی بیشتر برای دور شدن از فضای مجازی و پرداختن به یک بازی دوست داشتنی در فضای واقعی برای وی باشد.

اکنون موقع انتخاب بهترین ویترین مغازه اینترنتی است!
شاید در اینجا سوال کنید، شما که این همه راه‌حل‌ها را برای خرید اسباب بازی ارایه می‌کنید، چرا یک فروشگاه را که بتوانیم با در نظر گرفتن کلیه جوانب یک خرید اینترنتی مناسب بدون دغدغه داشته باشیم، معرفی نمی‌کنید؟ ما هم در جواب می‌گوییم: چشم! یک ویترین اینترنتی جذاب برای خرید اسباب بازی در همه مدل به شما پیشنهاد می‌دهیم که اسمش هم برای شما جذاب است و به یاد ماندنی. کافی است به کلمه «شادی» به زبان انگلیسی فکر کنید!....Happy بعد، کمی از دوق ایرانی را در آن لحاظ کنید که بویژه بدنبال ترکیب بندی‌های مختلف برای کلمات هستند. یک راهنمایی: خنزل پنزل، چیز میز!....حالا با «هپی»...اولین ترکیبی که به ذهنتان می‌رسد....درست گفتید! «هپی مپی» یا به عبارتی Happy Mappy. که اگر دنبال آدرس سایت هستید که کافیه بنویسید www.happymappy.ir به ویترین اینترنتی شاد و رنگارنگ خودتان برای خرید اسباب بازی و کلی موارد هیجان انگیز دیگر خوش آمدید.