به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۷۸۳۹۵

خرید بهترین پروژه‌های معماری با نوین‌آرچ

گروه جامعه: سایت پروژه معماری نوین آرچ بزرگترین سایت و فروشگاه معماری در فروش پروژه‌ها و پاورپوینت‌های معماری می‌باشد. این سایت معماری با استفاده از تجارب اساتید و فارغ التحصیلان رشته معماری در تلاش است تا تمامی اطلاعات مربوط به طراحی معماری و تحقیقات معماری را در قالب فایل‌های پاورپوینت وپروژه‌های آماده معماری برای شما عزیزان و دوستداران رشته معماری فراهم کند.

نکات خرید پروژه معماری
از جمله کار‌هایی که سایت معماری نوین آرچ سال‌هاست که با سابقه ای درخشان در حال انجام آن با بالاترین کیفیت می‌باشد فروش پروژه‌های معماری در تمامی دروس معماری و در تمامی مقاطع می‌باشد. این پروژه‌ها شامل پروژه‌‌های کامل طراحی معماری در طرح معماری و تمرین‌های معماری و پروژه‌های مربوط به درس روستا،مرمت و برداشت بنا‌ها‌های تاریخی و تحلیل فضا‌های شهری و... می‌شود.

سایت معماری نوین آرچ در دارای ارشیو بزرگی از پاورپوینت‌های معماری در تمامی دروس معماری می‌باشد.دروسی که سایت معماری نوین آرچ ،پروژه‌ها رو برای آن‌ها ارائه می‌دهد به شرح زیر است:

پروژه معماری دوره کارشناسی:
شناخت مواد و مصالح : تهیه پاور پوینت معماری در موضوع‌هایی مانند: شناخت متریال‌های جدید،آشنایی با مصالح ساختمانی و...
آشنايی با طراحی معماری: ارائه پاورپوینت‌های شروع فرایند طراحی معماری
کارگاه مصالح و ساخت : معرفی متریال‌ها و نحوه کار با مصالح ساختمانی
پرسپکتيو ( هندسه 2 ): ترسیم پرسپکتیو‌های یک، دو و سه نقطه ای توسط تیم نوین آرچ دستی و با نرم افزار‌های اتوکد و تری دی مکس و رویت و...
طراحی با دست آزاد : ترسیم اسکیس‌های دست آزاد و شیت بندی دستی و ارسال به تمام نقاط کشور
تمرين‌های معماری : فروش و سفارش انجام انواع طراحی معماری ویلا‌های مسکونی و دوبلکس با توجه به موضوع در خواستی تمرین‌های معماری
طراحی معماری ( 2 ) : انواع پروژه‌های آموزشی :مدرسه –هنرستان –دانشکده معماری و ... و قبول سفارش طراحی فضا‌های آموزشی
انسان ، طبيعت ، معماری : تهیه و فروش انواع پاورپوینت‌ها ی معماری در موضوع‌های مختلف برای درس انسان طبیعت و معماری : به مانند : ریتم در معماری ،الگو‌های طبیعت در معماری ، مورچه و معماری و...
 
کاربرد نرم افزار‌های ترسيمی : فروشگاه معماری نوین آرچ در این بخش برای شما دوستداران معماری پکیج آموزشی نرم افزار محبوب تری دی مکس را با بالاترین کیفیت و در 20 جلسه تخصصی با آموزش اساتید برتر این نرم افزار و به صورت انحصاری برای شما با قیمت مناسبی تهیه کرده و در فروشگاه معماری موجود می‌باشد.

عناصر و جزئيات ساختمانی (2 ): ارائه پاورپوئینت‌های معماری و پروژه‌های معماری و طراحی فنی و طراحی دیتیل‌های معماری،پاورپوینت‌هایی به مانند پنجره‌های دو جداره، درز انبساط در معماری و ...
آشنايی با مرمت ابنيه : یکی از دروسی که نیاز به کار گروهی و کار بر روی پروژه‌های معماری دارد درس مرمت ابنیه می‌باشد.سایت معماری نوین آرچ آرشیو بزرگی را در فروشگاه معماری خود در حیطه پروژه‌های مرمت ابنیه دارد.که شما می‌توانید به راحتی فایل‌های این پروژه‌ها را دانلود نمایید.
مبانی نظری معماری : این درس در سایت معماری نوین آرچ دارای آرشیو بزرگی از پاورپوینت‌های معماری می‌باشد.
شناخت و طراحی معماری روستا : تحلیل معماری روستا‌های تمام مناطق کشور به صورت فایل پاورپوینت در فروشگاه معماری نوین آرچ موجود می‌باشد.

معتبر ترین فروشگاه معماری
مديريت و تشکيلات کارگاهی : مدیریت زمان ساخت،کمدیرت کارگاهی،مدیریت پروژه از نمونه موضوع‌هایی است که پاورپوینت معماری کامل آن در فروشگاه معماری نوین آرچ موجود می‌باشد.
روش‌های طراحی و توليد صنعتی : طراحی‌های مدولار قطعات به کار رفته در ساختمتان‌ها در قالب فایل‌های پاور پوینت و همچنین پروژه‌های اجرا شده در درس تولید صنعتی از محتوا‌های سایت معماری نوین آرچ در این درس می‌باشد.
طراحی معماری ( 5 ) : موضوع معماری و موضع طراحی معماری مسکونی عنوان طرح 5 در تمامی دانشگاه‌های معماری کشور می‌باشد فروشگاه معماری نوین آرچ در 3 عنوان این پروژه‌های مسونی را در آرشیو خود جا داده است:

1: بررسی نمونه‌های موردی مجتمه‌های مسکونی –نمونه‌های داخلی و نمونه‌های خارجی در قالب فایل پاورپوینت
2: مطالعات اولیه طراحی مسکونی : استاندارد‌ها و برنامه فیزیکی طرح
3: طراحی معماری پروژه طراحی مجتمع‌های مسکونی ،ویلایی و شهرک‌های مسکونی
طرح ن‌هايی ( پروژه ) : سایت معماری نوین آرچ برای طرح ن‌هایی معماری که دارای اهمت زیادی در معدل گیری دانشجویان معماری به دلیل تعداد واحد‌های بالای خود دارد تلاش کرده است تا تمامی موضوع‌های پایان نامه‌های کارشناسی معماری را در حوزه‌های فرهنگی،آموزشی،اداری،درمانی و... برای شما تهیه کند در ضمن در فروشگاه معماری نوین آرچ رستاله معماری تمامی موضوع‌های پایان نامه‌های معماری کارشناسی معماری را می‌توانید دانلود نمایید.

همچنین سایت معماری نوین آرچ در بخش انجام پروژه معماری و سفارش پروژه معماری در بخش پایان نامه معماری بیشترین کار انجام شده را داراست و آمادگی خود را برای قبول سفارش صفر تا 100 پایان نامه‌های معماری اعلام می‌دارد.
آشنايی با معماری معاصر : در این درس هم فروشگاه معماری نوین آرچ پاورپوینت‌های با کیفیتی را از بنا‌های معروف و معماران معروف ایرانی و معاصر ج‌هان برای شما تهیه کرده است.
طراحی معماری( 3 ) : موضوع طراحی این طرح از پروژه‌های  معماری در اکثر دانشکده‌های معماری سراسر کشور مربوط به طراحی موضوع‌های فرهنگی می‌باشد. سایت معماری نوین آرچ در بخش طراحی فرهنگی : طراحی معماری فرهنگسرا و موزه و کتابخانه را برای شما تهیه کرده و ارائه می‌نماید.
آشنايی با معماری اسلامی (2 ):  اسن درس هم دارای پاورپوینت‌های معماری در بخش معماری ایرانی و معماری اسلامی است.که گا‌ها با بررسی نمونه‌های موردی همراه است به مانند: تحلیل مسجد مدرسه آقا بزرگ کاشان. و ...
تأسيسات مکانيکی و الکتريکی:  در این درس هم پاورپوینت‌های معماری در بخش تاسیسات و روشنایی برای شما تهیه شده و ارائه می‌گردد.
 
سازه‌های فلزی : نکات اجرایی سازه‌های فلزی و بررسی نکات اجرایی آن از جمله موضوع‌هایی است که پاورپوینت آن در فروشگاه معماری نوین آرچ موجود می‌باشد
تنظيم شرايط محيطی ( 2 ) : مطالعات اقلیم و مطالعات بررسی اقلیم و آب و هوای شهر‌های مختلف  ایران از جمله پاورپوینت‌هایی است که در این درس برای شما تهیه شده است.
سایت و فروشگاه معماری نوین آرچ در تمامی دروس معماری و انجام پروژه‌های طراحی معماریآمادگی خود را برای سفارش انجام پروژه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت (دانشجویی ) اعلام می‌دارد. برای سفارش پروژه معماری می‌توانید با کارشناسان معماری نوین آرچ در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.