به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۱۷۸۴۱

تندروها با عمل عاقلانه و مفید مخالفند

گروه سياسي: دبیر كل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: افراطیون هیچ عمل اعتدالی، عاقلانه و مطابق با مصالح را تحمل نمی‌کنند زیرا عملا با عمل عاقلانه و مفید مخالفند.
تندروها با عمل عاقلانه و مفید مخالفند
هادی خامنه‌ای، تشكیل شورای فرماندهی اصلاح طلبان را کذب محض و جو سازی‌ رسانه‌ای خواند و گفت: اصلاح‌طلبان نیازی به تشكیل شورای فرماندهی ندارند،اصلا چنین اصطلاحاتی در ادبیات ما نمی‌گنجد.ما به دنبال آرامش و اعتدالیم نه جنگ و دعوا.در حال حاضر هم شورای هماهنگی اصلاح طلبان متشکل از ۱۸ حزب فعالیت می‌کند که بصورت دوره‌ای ریاست آن به هر یک از احزاب می‌رسد و هیچگاه نیز تعطیل نشده و ادامه خواهد داشت. دبیر كل مجمع نیروهای خط امام(ره) در خصوص عملکرد رئیس جمهور نیز اظهار داشت: عملکرد رئیس جمهور تا کنون متناسب با شعار اعتدال بوده که از ابتدا مطرح کرده و اصلاح طلبان مجموعا از عملکرد ایشان راضی‌اند چون اصلاح طلبی به معنای اعتدال است. خامنه‌ای در خصوص حمله افراطیون به هاشمی و خاتمی گفت: افراطیون هیچ عمل اعتدالی، عاقلانه و مطابق با مصالح را تحمل نمی‌کنند زیرا عملا با عمل عاقلانه و مفید مخالفند.

وی ادامه داد: عملکرد فعلی رئیس جمهور و همراهانشان با مصالح جامعه متناسب بوده و در چارچوب منافع ملی است و عقلا و اکثریت جامعه نیز با آن موافقند هر چند این مساله به مذاق افراطیون خوش نمی‌آید از این رو به بهانه های مختلف با دولت مخالفت می‌کنند چون شغل و نانشان در همین تنش‌آفرینی‌ها است.

عباس زارعى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۵۶
اينها اگه عقل و فهم داشتند كه ديگه اسمشون افراطى نبود (144303)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۲۴
تندروها می خواهند مردم رو ناامید کنند! می خواهند به ما بقبولانند که هیچ وقت اراده ما حاکم نخواهد شد! در شرایط یأس و دلسردی مردم است که منافع آنها تأمین میشود! (144325)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۳:۵۲
آقای هادی ...نگاهی به کارنام خودتان بیاندازید آنوقت متوجه میشوید که افراط در تک تک سلول های وجودتان رسوخ کرده ...
پیوست :
امان از حسد.............. (144638)