کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قول رئیسی درباره لایحه تامین امنیت زنان

خانه ملت , 2 خرداد 1398 ساعت 15:33

گروه جامعه: عضو فراکسیون زنان مجلس از قول مساعد رئیس دستگاه قضا برای ارائه لایحه تامین امنیت زنان به دولت طی دو هفته آینده خبر داد.


فاطمه سعیدی از پیگیری وضعیت لایحه تامین امنیت زنان در نشست مشترک اخیر نمایندگان با حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: ایشان تاکید کرد که طی دو هفته آینده اصلاحات لایحه انجام و به دولت ارائه می‌شود.عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، افزود: انتظار می‌رود این لایحه را دولت سریع‌تر به مجلس ارائه کند و به طور قطع مجلس بررسی آن را در اولویت قرار خواهد داد.

نگاه جدی مجلس به تعیین تکلیف لوایح و طرح های حوزه زنان
وی با تاکید بر اینکه مجلس توجه جدی به تعیین تکلیف طرح‌ها و لوایح حوزه زنان دارد، گفت: تصویب طرح تشدید مجازات اسیدپاشی، لایحه اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی و لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گواهی بر این مدعا است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با قول مساعد رئیس و مسئولان دستگاه قضا تعیین تکلیف و تصویب لایحه تامین امنیت زنان به زودی تحقق می‌یابد و نمایندگان مجلس همکاری لازم را برای تصویب آن خواهند داشت.

تاثیر صد در صدی لایحه تامین امنیت در کاهش خشونت علیه زنان
سعیدی تاثیر لایحه تامین امنیت در کاهش خشونت علیه زنان را صد درصدی دانست و گفت: با تصویب لایحه اتفاقات بزرگی اتفاق خواهد افتاد؛ برخی از خشونت‌ها به چشم دیده نمی‌شود بنابراین برای دیدن و شناسایی آنها به تصویب قانون نیاز است.


کد مطلب: 178413

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/178413/قول-رئیسی-درباره-لایحه-تامین-امنیت-زنان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir