به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۱۷۸۴۲۷

احمد جنتی: آمریکا وارد جنگ با ایران نمی شود

گروه سیاسی:  دبیر شورای نگهبان با تاکید براینکه آمریکا آمادگی بالای دفاعی ما را می شناسد و دست به حماقت جنگ با ایران نمی زند، گفت: ایالات متحده می داند که در صورت بروز جنگ، چه دردسری برایش در منطقه و جهان ایجاد می‌شود.
احمد جنتی: آمریکا وارد جنگ با ایران نمی شود
به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه این شورا و در نطق پیش از دستور خود با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع)، لیالی قدر را بهترین فرصت برای استجابت دعا و استفاده معنوی انسان ها دانست و ابراز امیدواری کرد: خدای متعال به برکت این شب های متبرکه، مشکلات مسلمانان به ویژه شیعیان را حل کند.

وی با توصیه به مسئولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: خداوند بر درجات امام راحل بیافزاید که با تاسیس کمیته امداد به فکر مستضعفان بود، البته این نهاد به وظایف خود عمل می کند اما انتظار از مسئولان به ویژه مقامات اجرایی کشور این است که توجه هرچه بیشتری به مشکلات اقتصادی مردم و طبقه محروم جامعه داشته باشند. دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات آمریکایی ها درباره جنگ نظامی با ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا آمادگی بالای دفاعی ما را می شناسد و دست به حماقت جنگ با ایران نمی زند چراکه می داند در صورت بروز جنگ، چه دردسری برایش در منطقه و جهان ایجاد می شود. آیت الله جنتی در خاتمه از مسئولان کشور خواست تا بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی برای رفع مشکلات، تمرکز و توجه ویژه داشته باشند.