به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۷۸۴۹۵

آرنولد و ترمیناتور به دنبال تلافی شکست قبلی

گروه فرهنگ و هنر: "ترمیناتور: سرنوشت تلخ" ۱ نوامبر امسال در سینماهای آمریکا اکران می‌شود و به دنبال جبران شکست قسمت قبلی این فرنچایز است.
آرنولد و ترمیناتور به دنبال تلافی شکست قبلی
تریلر آخرین قسمت از چندگانه علمی‌-تخیلی "ترمیناتور: سرنوشت تلخ" (Terminator: Dark Fate) که طبق اعلام "جیمز کامرون" دنباله‌ مستقیم "ترمیناتور" و "ترمیناتور ۲: روز داوری" است ساعاتی پیش منتشر شد. این دنباله که کارگردانی آن به "تیم میلر" سپرده شده "آرنولد شوارتزنگر" و "لیندا همیلتون" را برای ایفای نقش‌های قبلی خود بازگردانده است. دیگر بازیگران فیلم شامل "ناتالیا ره‌یس"، "گابریل لونا"، "برت آزار"، و "جود کالی" در نقش "جان کانر" می‌شوند. "جیمز کامرون" نظارت کرده و نسبت به دنباله‌های قبلی همکاری نزدیک‌تری در تولید داشته است.در گذشته‌های نه چندان گزارش شده بود که کامرون معتقد است چندگانه‌ی "ترمیناتور" به پایان راه رسیده، اما درحین فیلمبرداری "آواتار" باید ایده‌هایی به ذهن فیلمساز خطور کرده و او را برای بازگشت ترغیب کرده باشد. این بدین معناست که قسمت جدید به داستان دو شماره‌ی اول فیلم گره می‌خورد.علاوه بر این، با توجه به اینکه تأیید شده بود شوارتزنگر بار دیگر نقش T-800 را بازی می‌کند، هواداران منتظر بودند لونا را در نقش "ترمیناتور" جدید ببینند. همین قدر می‌دانیم که شخصیت لونا با "مدیسون" با بازی "مکنزی دیویس" مبارزه خواهد کرد.

سه‌شنبه گذشته شوارتزنگر از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که اولین تریلر "ترمیناتور: سرنوشت تلخ" تا ۴۸ ساعت آینده عرضه می‌شود. "تیم میلر" پیش از این فیلم "ددپول" را کارگردانی کرده بود. "لیندا همیلتون" در دنباله‌های قبلی فیلم که با نقدهای منفی مواجه شده بودند حضور نداشت، اما اکنون که این قسمت مستقیماً به "روز داوری" متصل می‌شود او آماده‌ی بازگشت شده است."ترمیناتور" آخرین بار در سال ۲۰۱۵ با "ترمیناتور: جنسیس" به سینما بازگشت. در آن فیلم به کارگردانی "آلن تیلور"، "امیلیا کلارک" ستاره‌ی "بازی تاج‌وتخت" در نقش "سارا کانر" بازی کرد، اما بدترین نقد‌های چندگانه را دریافت کرد و در گیشه شکست خورد."ترمیناتور: سرنوشت تلخ" ۱ نوامبر امسال در آمریکا اکران می‌شود.
مرجع : ایران آرت
برچسب ها: ترمیناتور