به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۵۱
وقتی فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای حاشیه‌ها ندارد

باز هم کتک کاری در فوتبال بانوان

گروه ورزشی: کتک کاری در لیگ فوتبال بانوان باز هم بازیکنی را راهی بیمارستان کرد اما این بار مسئولان حراست ورزشگاه هم با بازیکنان درگیر شدند.
باز هم کتک کاری در فوتبال بانوان
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان پنج‌شنبه، دوم خرداد ماه برگزار شد و در حالی که به نظر می‌رسید دختران فوتبالیست هفته آرامی را پشت سر گذاشتند اما با گذشت چند روز از مسابقات و منتشر شدن فیلم‌هایی از رقابت‌های لیگ مشخص شد حواشی همچنان بر لیگ بانوان سایه انداخته است.ماجرا از این قرار است که در بازی دو تیم خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده شیراز به پایان رسید بین اعضای تیم‌ها و بازیکنان پالایش و حراست ورزشگاه محل برگزاری بازی، درگیری فیزیکی شکل گرفته است.حتی به گفته فاطمه حیاتی، سرمربی تیم ایلام، یکی از مردان حراست با مشت به شکم بازیکن این تیم می‌زند و این بازیکن راهی بیمارستان می‌شود. برای روشن شدن بیشتر این موضوع با "حیاتی" سرمربی تیم ایلام گفت‌وگویی داشتیم. او در این باره گفت: "در جریان بازی اعتراضاتی را به داوری داشتیم چون داوری تا حدودی ضعیف بود، اما بعد از اینکه بازی تمام شد، هنوز در زمین چمن بودیم که صدای داد و فریاد آمد و گفتند که در رختکن دعوا شده است. وقتی به رختکن رفتیم، دیدیم یکی از مسئولان حراست ورزشگاه به شکل بدی با بازیکنان من رفتار کرده است و با مشت به شکم "سارینا فرج اللهی" بازیکن شماره ۲۶ تیمم زده است.

او افزود: به خاطر این اتفاق تا چهار صبح بیمارستان بودیم و از سارینا عکس و سونوگرافی گرفتیم. آن گونه که سارینا به من گفت، وقتی می‌خواست داخل رختکن شود نمی دانم به چه شکلی در را باز کرده که مسئول حراست بدش آمده. اما هر اتفاقی افتاده باشد و به هر شکلی باز کرده باشد آیا آن رفتار درست بود؟حیاتی ادامه داد: وقتی رفتم تا میانجیگری کنم مرا هم هول دادند که اگر خودم را کنترل نکرده بودم با سر به دیوار می‌خورد. یکی از اعضای کادر فنی حریف هم که مرد بود آمد و او هم وارد دعوا شد. حتی مسئول حراست گوشی کمک مربی مرا گرفت. نمی گویم مقصر تمام این اتفاقات بازیکنان حریف بودند اما بازیکنان مرا زدند. بازی بعدی ما با تیم سیرجان است اما چند نفر از بازیکنانم به خاطر اتفاقات آن شب درد دارند".حیاتی می‌گوید تمام اسناد و مدارک اتفاقات پنج شنبه شب را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تحویل داده تا تصمیم لازم در این مورد گرفته شود. پیش از این در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان و در دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان درگیری‌های به وجود آمده بود که در این درگیرها یکی از بازیکنان ذوب آهن راهی بیمارستان شد.حواشی هفته‌های اخیر فوتبال بانوان زیاد شده و انتظار می‌رود علاوه بر تصمیمات درستی که فدراسیون فوتبال لازم است در این مورد بگیرد، بازیکنان و تیم‌ها هم بر اصول اخلاقی پایند باشند و با دوری از خشونت منجر به اتفاقات ناخوشایندی از این دست نشوند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: فوتبال بانوان