به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۱۷۸۵۹۲

پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟

گروه ورزشی: پرسپولیس در چهار فصل اخیر بیشترین امتیاز لیگ را آورده و نیاز به تغییر زیادی در ترکیب تیمش ندارد. برانکو برای ستاره‌هایی که از دست داد هم فصل قبل حسابی بازیکن خرید تا حالا با آرامش بیشتری وارد فصل نقل‌وانتقالات شود.
پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟
یکی از پست‌هایی که پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، خرید بازیکنی است که اجازه استراحت بیشتری به سیدجلال بدهد.جلال حسینی ۳۷ ساله با وجود آمادگی بالا، برای فصل بعد باید ذخیره مطمئن‌تری داشته باشد. البته محمد انصاری می‌تواند از پس این وظیفه بربیاید، به شرطی که محمد نادری در این تیم ماندگار شود و انصاری در پست دفاع مرکزی به تیمش کمک کند. در صورتی که نادری تمدید نکند، پرسپولیس باید به فکر جایگزین او هم باشد. با پایان مصدومیت حسین ماهینی، او برای بازگشت به ترکیب با مهدی شیری رقابت می‌دهد که فصل قبل خریداری شد و احتمالا برانکو خرید جدیدی برای دفاع راست نخواهد داشت.هافبک پرسپولیس هم پر است از ستاره. از کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی که کمربند میانی این تیم را محکم کرده‌اند تا فانتزی‌بازهایی مانند سروش رفیعی و مهدی ترابی. البته بشار رسن ساز جدایی کوک کرده و در صورت جدا شدن از پرسپولیس، برانکو باید به جای او یک بازیکن بخرد.

و همچنین امید عالیشاه که اواخر فصل به نیمکت‌نشینی‌هایش معترض بود و بعید نیست که در پایان فصل به تیمی برود که بیشتر بازی کند. اگر عالیشاه هم پرسپولیس را ترک کند، برانکو باید فکری به حال جانشین او کند. به خصوص اینکه بودیمیر هم خیلی در ترکیب پرسپولیس جا نیفتاده و این تیم همچنان در پست مهاجم نیاز به خرید بازیکن دارد.برخی خریدهای پرسپولیس هم به وضعیت پیشنهادهای بازیکنان این تیم بستگی دارد، اگر موضوع انتقال علیرضا بیرانوند و علی علیپور جدی شود مهم‌ترین ماموریت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات پر کردن جای خالی این ستاره‌ها خواهد بود.
مرجع : آی اسپورت
برچسب ها: پرسپولیس