به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۱۷۸۵۹۵

بانکوک: 8‌کاری که باید در این شهر انجام دهید!

گروه گردشگری: پایتخت تایلند، بانکوک ستاره شهر های این کشور می باشد بانکوک یک شهر جذاب، هیجان انگیز و باورنکردنی برای سفر و بازدید می باشد. این شهر همانند بسیاری از شهر هایبزرگ دیگر، هرگز نمی خوابد و همیشه چیزی جدید برای ارائه به مسافران و گردشگران خود دارد.به طوری که در هر ساعت از شبانه روز فعالیت های شگفت انگیز بسیاری برای انجام دادن وجود دارد.
این شهر تفریحی محبوب با هشت میلیون نفر جمعیت  سالانه دو برابر جمعیت خود گردشگر دارد. که اکثریت با رزرو تور تایلند و به صورت گروهی وارد این شهر می شوند. همان طور که گفتیم این شهر پر ازجاذبه های دیدنی و تفریحی می باشد. در این مطلب می خواهیم درباره 8 تا از فعالیت هایی که باید در این سفر انجام داد، صحبت کنیم!

بلیط هواپیما بانکوک را نیز اگر خواستید رزرو کنید از این بخش طاهاگشت می توانید تمامی قیمت بلیط های هواپیما به مقصد بانکوک را مشاهده کنید. با ما همراه باشید:

1) رفتن به معبد وات فو برای دیدن بودا خوابیده   
بازدید از معبد وات فو برای تمام مسافران بانکوک الزامی است. ساختمان این معبد در 15 متر ارتفاع و 46 متر طول محل نگهداری مجسمه بودایی به حالت خوابیده و بسیار بزرگ می باشد. تمام این مجسمه در برگ های طلایی پوشیده شده است. بودن شک بازدید از این مجسمه از نزدیک شما را شگفت زده خواهد کرد. در حالی که شما در معبد هستید، می توانید برای دریافت یک ماساژ سنتی تایلندی نیز مدتی متوقف شوید.

2) بازدید از کاخ بزرگ
از کل مکان های دیدنی در بانکوک، کاخ بزرگ معروف ترین جاذبه ای است که وجود دارد. شما نمیتوانید به این شهر سفر کنید و بازدید از این مجموعه بی نظیر را از دست بدهید. این کاخ زمانی محل زندگی پادشاه و دولت تایلند بوده است. بازدید از این کاخ باشکوه می تواند ساعت ها زمان ببرد چرا که در مساحتی بیش از 214000 متر مربع چندین ساختمان باشکوه به همراه کاخ اصلی قرار گرفته است. بلیط را تنها از باجه خود کاخ خریداری کنید.

3) قطار آسمان را سوار کنید
بهترین و پرسرعت ترین راه برای گشتن در بانکوک، قطار های هوایی شهر با تهویه مطبوع می باشد. این قطار ها کاملا از سطح خیابان جدا بوده و نمایی جالبی از این شهر رویایی را به نمایش می گذارد. با این قطار ها هم می توانید ترافیک را دور بزنید، هم ارزان تر در شهر جابه جا شوید و هم از سوار شدن بر این قطار لذت ببرید.

4)سفری کوتاه در بازار چاتوچاک آخر هفته
این بازار یکی از بزرگترین بازار های جهان می باشد که در فضایی در حدود 27 هکتار با 8000 سالن روز های شنبه و یکشنبه برگزار می شود. این بازار در هر هفته در حدود 200 هزار نفر بازدید کننده دارد. اگر به دنبال بهترین مکان برای خرید می باشید. این بازار شما را شیفته خود خواهد کرد.

5) اجاره قایق در رودخانه چائو فرایا
بعضی از افراد این رودخانه را به عنوان ونیز شرق نیز می شناسند. گرفتن یک قایق و گشت زدن در این دریاچه زیبا تجربه ای خاص را به همراه خواهد داشت. ماهانه در حدود 50 هزار نفر در این رودخانه قایق سواری می کنند.

6) دیدن موزه ملی بانکوک
شاید تا به امروز موزه های بسیاری را دیده باشید اما قطعا موزه ملی بانکوک شما را شگفت زده خواهد کرد. این موزه بزرگترین مجموعه مصنوعات و هنر تایلند می باشد. این موزه ابتدا توسط شاه راما V باز شد تا همه هدایایی را که پدرش به او داده بود به نمایش بگذارد. اما امروزه به غیر از آن هدایا آثار هنری و تاریخی دیگری نیز به نمایش گذاشته می شود. در یان موزه در روز های پنج شنبه تور به زبان انگلیسی برگزار می شود.

7) یک شب در نانا پلازا صرف کنید
نانا پلازی مجتمع خرید بزرگ در شهر بانکوک می باشد که به علت داشتن مغاذه های متعدد و بسیار متفاوت توانسته محبوبیت خاصی در بین مردم شهر و گردشگران پیدا کند. بازدید از این مرکز خرید شما را شگفت ذده خواهد کرد.

8) صعود به برج منحصر به فرد Sathorn
 پیش از اینکه بحران مالی چند سال پیش در جهان گستده شود، در قلب بانکوک، 49 آسمانخراش بزرگ در حال ساخته شدن بود، اما زمانی که بحران کار این ساختمان را متوقف کرد، برج به پایان نرسیده رها شد. در حال حاضر این بزرگ مکانی مرتفع برای بازدید از کل شهر رویایی بانکوک می باشد. این برج امروزه خود به سرعت به جاذبه ای خاص تبدیل شده است.