به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۱۷۸۶۱۷

سخنان روحانی درباره اختیاراتش فرافکنی است

گروه اقتصادی: یك اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه گفت: رئیس جمهور به اندازه کافی اختیارات امور اقتصادی را در دست داشت و دارد اما بلد نبود از این اختیارات استفاده کند
سخنان روحانی درباره اختیاراتش فرافکنی است
عبدالمجید شیخی، در گفتگو با سایت «نود اقتصادی» در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور که گفته بود برای اداره اقتصاد در شرایط کنونی باید اختیارات بیشتری داشت گفت حرف‌هایی که رئیس جمهور در رابطه با داشتن اختیارات بیشتر در حوزه اقتصادی می زند، تنها به این دلیل است که فرافکنی ایجاد کند، در این مدت دولت بی برنامه بوده است و برنامه‌هایی هم که داشته شکست خورده و به بن بست رسیده است. او مجبور است از این حرفها بزند.
وی افزود: سیاست های غلط رئیس جمهور هیچ حاصلی برای کشور نداشت و تنها موجب سردرگمی مردم شد، بنابراین الان هم رئیس جمهور با این صحبت ها فرافکنی می کند. تحلیلگر مسائل اقتصادی اضافه کرد: رئیس‌جمهور به اندازه کافی اختیارات امور اقتصادی را در دست داشت و دارد اما بلد نبود از این اختیارات استفاده کند، بنابراین الان نمی توانند بهانه ای داشته باشند اما واقعیت این است که آقای رئیس جمهور دارند بهانه می آورند، در حالی که سیاست های ایشان شکست خورده و به بن بست رسیده است. این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دولت بلد نبود از اختیاراتی که در دستش است استفاده کند و با سیاست های غلط کشور را زیر تحریم و سلطه آمریکا برد.
برچسب ها: رئیس جمهور