به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۱۷۸۷۱

تولید گوشی هوشمند سه بعدی آمازون

گروه علمی وفناوری: در مورد گوشی هوشمند آمازون اطلاعاتی کم و بیش منتشر شده اما تازه‌ترین شنیده‌ها حاکی است که غول خرید آنلاین، حالا می‌خواهد با ارائه صفحه نمایش سه بعدی، بازار گوشی هوشمند را به لرزه در آورد، همان طور که با ارائه ی کیندل، بازار تبلت را به لرزه در آورد.
تولید گوشی هوشمند سه بعدی آمازون
وب سایت TechChurchتولید گوشی هوشمند سه بعدی توسط آمازون را تایید کرده است. صفحه‌ی نمایش سه بعدی امکان غرق شدن در آن که باعث ایجاد حس آرامش می‌شود را فراهم می‌آورد. این صفحه نمایش همچنین جهت نگاه را دنبال می کند که به وسیله آن مثلا، گوشی به صورت خودکار می‌تواند صفحه ی مطلبی که کاربر در حال خواندنش است را ورق بزند. با استفاده از این گوشی همچنین می‌توان از تصاویر عکس گرفت تا گوشی به صورت خودکار سفارش خرید آنها را مستقیما از آمازون ثبت کند. خبرها حاکی است این شرکت در حال آماده سازی اندروید سه بعدی برای برآورده سازی نیازهای این اپلیکیش‌هاست.

مسلما این غول خرید آنلاین، قیمت معقول‌تری نسبت به تبلت کیندل –که بین 79 تا 189 یورو با توجه به مدلش- برای این گوشی هوشمند قرار خواهد داد. هر ریسکی در بازار گوشی همراه، عواقب سنگینی به همراه دارد.البته گفته شده آمازون هم برای نهایی سازی سخت افزار و هم نرم افزار با مشکلاتی روبه رو شده است. این مشکلات هنوز هم به دلیل ترک مهره‌های تاثیر گذار تیم تکنیکی آمازون، برای این شرکت دردسر بزرگی ایجاد کرده است به همین دلایل پیش بینی می‌شود ارائه ی این گوشی هوشمند بی شک قبل از سال 2014 نخواهد بود.
مرجع : عصرایران