به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۷۸۷۳۲

سپاهان - پرسپولیس؛ همیشه یک فینال

گروه ورزشی: سپاهان درحالی میزبان پرسپولیس است که این تقابل باید یک برنده داشته باشد و همین مسئله به حساسیت این بازی اضافه کرده است.
سپاهان - پرسپولیس؛ همیشه یک فینال
 تیم فوتبال سپاهان در جریان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۱ از پرسپولیس میزبانی می‌کند.دیداری که با توجه به آخرین مصاف دو تیم در ورزشگاه آزادی، درگیر حواشی خاصی شده است.آخرین مصاف دو تیم در لیگ برتر، با توجه به فاصله امتیازی آن‌ها در صدر جدول، به یک فینال تمام عیار تبدیل شده بود. البته درون زمین دو تیم به تساوی بدون گل اکتفا کردند اما درگیری شدید هواداران روی سکوها، چندین نفر را راهی بیمارستان کرد. پس از این بازی هم، یکی از بازیکنان سپاهان، پرسپولیسی‌ها را تهدید کرد که به اصفهان نروند. همین موضوع با محرومیت این بازیکن همراه بود.سپاهان درحالی از پرسپولیس میزبانی می‌کند که طی چند روز اخیر، وضعیت استقرار تماشاگران دو تیم سوژه اصلی مصاحبه‌ها و گفت‌وگوی مدیران دو باشگاه شده بود. سپاهانی‌ها معتقد بودند مطابق همه بازی‌ها، فقط ۱۰ درصد ورزشگاه نقش جهان باید در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد اما در مقابل مدیران پرسپولیس اصرار داشتند که ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار بگیرند.

حساسیت‌ها و حواشی این بازی به حدی بود که خلاف روال معمول، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اصفهان سفر کرد تا در جلسه هماهنگی قبل از بازی شرکت کند.برانکو که تیمش طی چند روز اخیر جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده است، انگیزه زیادی دارد تا با کسب جام حذفی، برای اولین بار دوگانه‌ای در ایران به دست بیاورد. پروفسور که در دوره فعالیتش در پرسپولیس، دستش به جام حذفی نرسیده، حالا نزدیکتر از همیشه، امید زیادی دارد تا این جام را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کند. او برای بازی امروز همه بازیکنانش را در اختیار دارد و با دستی باز می‌تواند ترکیب تیمش را انتخاب کند.در مقابل، سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی که دستش از رسیدن به جام لیگ برتر کوتاه مانده، امید زیادی دارد تا با برتری برابر پرسپولیس راهی فینال جام حذفی شود و قهرمان جام حذفی شود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: جام حذفی