به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۷۹۰۱۰

در آموزشگاه زبان تهران ثبت نام کنید

در آموزشگاه زبان تهران ثبت نام کنید
گروه علی: در دنیای پیشرفته امروز، آموزش زبان های مختلف و جدید و آشنایی با فرهنگ دیگر کشورها امری ضروری محسوب می شود. به خاطر تجارت های جدیدی که این روزها به وجود آمده، ما با افراد زیادی در سراسر جهان در ارتباط هستیم و در کنار کسب و کار با فرهنگ آنها آشنا می شویم. این موارد دلیل خوبی برای آموزش زبان های جدید است. تلاش ما در آموزشگاه زبان تهران این است که بهترین آموزشگاه زبان تهران باشیم. بدون شک پرکاربردترین زبان دنیا زبان انگلیسی می باشد. ما در آموزشگاه زبان تهران به تدریس خصوصی زبان انگلیسی می پردازیم.
آموزش زبان مزیت های زیادی دارد که در این مقاله بعضی از این مزیت ها را شرح می دهیم:

•    با آموزش یک زبان جدید، می توانید به زبان مادری تان نیز بهبود ببخشید. آموزش زبان موجب می شود درک بهتری نسبت به گرامر زبان مادری تان داشته باشید زیرا مغز ساختارهای جدیدی یاد می گیرد و در نتیجه فعالیت بیشتری خواهد داشت. این موارد موجب می شود زبان مادری خود را به روشی جدید تحلیل و بررسی کنید.
آموزش زبان شما را تبدیل به یک کارمند، کارآفرین یا دانشجوی بهتر و موفق تر می کند. افرادی که زبان دوم یاد می گیرند، می توانند چند کار را با هم انجام دهند و در کارشان بیشتر تمرکز دارند. وقتی یک زبان جدید یاد می گیرد، مغزتان این توانایی را پیدا می کند که لغات جدید را به لغات زبان مادری ارتباط دهد. این مهارت تمرکز به روی کارها را راحت تر می کند. یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا زبان آلمانی می باشد. ما در آموزشگاه زبان تهران به تدریس خصوصی زبان آلمانی می پردازیم.

•    آموزش زبان به شما کمک می کند تا اطلاعات و اخبار را راحت تر به ذهن بسپارید زیرا آموزش یک زبان جدید به تقویت حافظه کمک زیادی می کند زیرا مغز ساختار زبان جدید را یاد می گیرد و کلمه ها و گرامرهای جدید را حفظ می کند.

•    آموزش زبان موجب می شود دنیای اطراف خود را بهتر و بیشتر بشناسید و درک بهتری از فرهنگ و سنت کشورهای مختلف داشته باشید. وقتی به چند زبان مسلط باشید، به دنیای اطراف خود از جنبه های مختلف نگاه می کنید و به این ترتیب می توانید درک بهتری از فرهنگ کشور خود داشته باشید.
با آموزش زبان های مختلف مسافرت برای شما آسان تر و لذت بخش تر خواهد شد. وقتی به یک کشور خارجی سفر می کنید اگر زبان آن کشور را یاد گرفته باشید، فرصت آشنایی با افراد مختلفی را پیدا می کنید و می توانید به راحتی از مکان های تاریخی و فرهنگی آن کشور دیدن کنید و با جاذبه‌های گردشگری آنجا به خوبی آشنا شوید. یکی از بهترین کشورهای دنیا برای سفر، فرانسه می باشد. . ما در آموزشگاه زبان تهران به تدریس خصوصی زبان فرانسه می پردازیم.

•    آموزش یک زبان جدید اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و شما احساس موفقیت خواهید داشت زیرا برای صحبت کردن به یک زبان جدید اگر به آن زبان به اندازه کافی تسلط داشته باشید، دیگر احساس خجالت نمی کنید و هنگام صحبت با افراد خارجی می توانید به خوبی منظورتان را بیان کنید.

سریع ترین و بهترین روش ها برای آموزش یک زبان جدید:

1.    اهدافی برای آموزش زبان در نظر بگیرید:
اولین قدم برای یادگیری سریع یک زبان جدید، تعیین هدف برای هدفی که می خواهید به آن برسید است. هنگامی که در مورد آموزش زبان فکر کی کنید، حتماً هدف های زیادی در ذهن دارید. اگر هدف شما از آموزش زبان مشخص نباشد، نمی توانید بفهمید که از آموزش زبان می خواهید چه چیزی به دست آورید. پس بهتر است در ابتدا هدف اصلی خود را تعیین کنید. زبان ترکی استانبولی یکی از محبوب ترین زبان ها برای یادگیری در ایران است. ما در آموزشگاه زبان تهران به تدریس خصوصی زبان ترکی می پردازیم.

هنگامی که با ایده یادگیری زبان جدید مواجه می شویم، بسیاری از ما احساس دستپاچگی می کنیم. کلمه های زیادی برای یادگیری و همچنین روش های مختلفی برای مطالعه وجود دارد. با تعیین یک هدف مشخص، تمرکز برای آموزش زبان آسان تر می شود در نتیجخ دیگر نباید نگران چیزی باشید و می توانید به راحتی آموزش زبان را شروع کنید. زبان عربی در ایران به دلیل همسایگی با کشورهای عرب زبان بسیار پرکاربرد می باشد.
تحقیقات نشان داده است که افرادی که اهداف درستی برای آموزش زبان برای خود تعیین می کنند، احتمال موفقیتشان در یادگیری زبان بیشتر است.

برای این که هر چه سریع تر به اهداف خود برسید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
•    بر نتایج خاص و محسوس تمرکز کنید. اهداف دقیق و مفصلی برای خود تنظیم کنید و بر روی چیزی که می خواهید یاد بگیرید بیشتر از زمانی که باید برای یادگیری آن بگذارید، تمرکز کنید. یک مثال خوب در این مورد این است:" این هفته می خواهم 30 لغت جدید انگلیسی در مورد خرید کردن را یاد بگیرم".

•    اهداف کوتاه مدت تنظیم کنید. خیلی خوب است که برای آموزش زبان یک هدف نهایی داشته باشید، یعنی هدفی که در نهایت می خواهید به آن برسید. اما گاهی ممکن است اهداف بلند مدت شما را گیج و خسته بکند. پس بهتر است هدف نهایی خود را به قسمت های کوچک تقسیم کنید و برای هر هفته یا هر ماه اهداف کوچک تری در نظر بگیرید.

•    خودتان را به چالش بکشید( اما زیاد این کار را نکنید). هنگامی که اهدافتان شما را تحت فشار قرار دهند، تاثیر بهتری خواهند داشت. اما این اهداف نباید بیش از حد موجب دلهره و نگرانی شما شود زیرا ممکن اسن موجب دلسرد شدن شما شود. برای مثال ممکن است با خود بگویید "می خواهم در طول این هفته 30 تا 50 لغت جدید یاد بگیرم". اگر تعداد لغات کمتری در نظر داشته باشید، زودتر به هدفتان می رسید در حالی که تعدا بیشتر لغات باعث می شود تحت فشار و استرس قرار بگیرید و نتوانید به خوبی یاد بگیرید.

•    اهداف خود را یادداشت کنید. نوشتن اهداف به شما کمک می کند تا به آنها متعهد شوید. اهداف خود را در جایی که هر روز آن را می بینید، مانند آیینه اتاق خواب یا روی گوش همراهتان یادداشت کنید.

2.    لغات پرکاربرد و صحیح را یاد بگیرید:
زبان های مختلف از تعداد زیادی لغات کم کاربرد تشکیل شده اند. مثلاً زبان انگلیسی در حدود 600000 تا یک ملیون از این کلمات دارد. خوشبختانه برای این که در آموزش زبان تخصص پیدا کنید، نیازی نیست که تمام این لغات را یاد بگیرید. در نظر بگیرید که 100 کلمه برتر، تقریباً حدود 50 درصد و 1000 کلمه برتر در حدود 90 درصد از متون انگلیسی را تشکیل می دهد.

3.    هوشمندانه مطالعه کنید:
با به کار بردن بهترین تکنیک های مطالعه، سریع تر لغات جدید را یاد می گیرید. یکی از بهترین روش‌های یادگیری لغات استفاده از فلاش کارت است.