به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۱۷۹۰۴۰

ورمزیار: تغییرات در تیم ملی فوتبال لازم است

گروه ورزشی: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با حضور سرمربی جدید، تیم ملی به خون تازه ای نیاز دارد تا بتواند برای حضور در جام جهانی موفق باشد.
ورمزیار: تغییرات در تیم ملی فوتبال لازم است
صادق ورمزیار در خصوص حضور ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: خوشحالم که فدراسیون فوتبال بعد از رفتن کی روش زمان را از دست نداد و به سرعت جانشین وی را مشخص کرد. ویلموتس مربی شناخته شده ای است و با توجه به اینکه به نسبت کی روش جوان تر است مطمئناً انرژی بیشتری برای تیم ملی خواهد گذاشت.مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا نیاز به تغییرات اساسی در انتخاب بازیکن وجود دارد یا خیر، ادامه داد: به طور حتم با رفتن کی روش و آمدن سرمربی جدید باید خون تازه ای در رگ های تیم ملی جریان پیدا کند. چند بازیکن که در جام جهانی پا به سن گذاشته بودند باید از تیم ملی بروند و جای خود را به بازیکنان جوان داده تا آنها بتوانند از انگیزه های خود برای موفقیت تیم ملی استفاده کنند.

ورمزیار در پاسخ به این سئوال که آیا ویلموتس می تواند در ایران و با شرایطی که ما داریم موفق باشد، گفت: اوکاملا فوتبال ایران را رصد کرده که با فدراسیون قرارداد بسته است و به طور حتم می داند شرایط کشور ما با دیگر کشورهای همسایه تفاوت های بسیاری دارد اما چون خود او مربی جوانی است مطمئناً با انرژی زیاد وارد خواهد شد و تلاش می کند برای اعتبار خودش تیم ملی را به جام جهانی هدایت کند.وی تاکید کرد: امیدوارم ویلموتس بتواند تعامل خوبی با مربیان باشگاهی ما داشته باشد زیرا از داشته های آنها به خوبی استفاده خواهد کرد و با دقتی که به لیگ برتر خواهد داشت به طور حتم استعدادهای زیادی را در فوتبال ایران پیدا خواهد کرد.ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا ویلموتس هم همانند کی روش باید نگاهش به لژیونرها باشد، گفت: او به عنوان سرمربی تیم ملی باید همه بازیکنان را زیر نظر داشته باشد و به طور حتم هر کسی به لحاظ فنی و توانایی جسمی در شرایط ایده آل باشد از سوی او انتخاب خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب سرمربی استقلال هم گفت: امیدوارم اگر قرار است سرمربی ایتالیایی هدایت استقلال را به عهده بگیرد شرایطی وجود داشته باشد که او با آرامش کارش را آغاز کرده و بتواند در لیگ نوزدهم موفق باشد.مدافع پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: استراماچونی از سابقه خوبی در فوتبال ایتالیا برخوردار است. حضور در تیم های بزرگ کارنامه او را روشن کرده است اما باید بداند شرایط استقلال و ایران با ایتالیا بسیار متفاوت است اما امیدوارم اگر قرار است او سرمربی تیم ملی ما باشد کارنامه ای خوب از خود به جا بگذارد.ورمزیار در پایان گفت: روزها به سرعت می گذرد و استقلال هنوز نتوانسته با بازیکنان سابق خود تمدید قرارداد کرده و یا بازیکنان جدید را جذب کند و این می تواند برای آبی پوشان بسیار خطرناک باشد زیرا این تجربه تلخ سال گذشته وجود داشت و استقلال از این اتفاق ضربه بدی خورد. پس مدیران استقلال باید هر چه زودتر برای جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته اقدام کنند تا شاهد یک استقلال پرقدرت در فصل بعد باشیم.
مرجع : مهر