به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۱۷۹۰۶۸
شجاع خلیل زاده:

با این شرایط، فصل بعد فوتبال‌مان کشته می‌دهد!

با این شرایط، فصل بعد فوتبال‌مان کشته می‌دهد!
گروه ورزشی: مدافع محروم پرسپولیس از حضور در فینال جام حذفی، ابراز امیدواری می‌کند تیمش با گلزنی مهدی ترابی ضمن قهرمانی با دبل موفق به تاریخ‌سازی شود. شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد در نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان از حضور در فینال این رقابت‌ها محروم است. او اما اکنون با حضور در اردوی تیم در اهواز امیدوار به دستیابی دوباره به عنوان قهرمانی است و مدعی است سورپرایز ویژه‌ای برای جشن قهرمانی خواهند داشت.

خیلی قهرمانی اینبار به ما چسبید و خوشحالیم که بار دیگر قدرت خودمان را به اثبات رساندیم و توانستیم هت تریک کنیم. قهرمانی ما با قدرت پرسپولیس بود، تلاش کادرفنی، مدیریت و حمایت هواداران ما بود که در روزهای سخت در کنار ما بودند.
 امیدوارم برانکو سال‌ها اینجا بماند
برانکو ایوانکوویچ به بازیکنانش اعتماد دارد و آنها را دوست دارد که می‌گوید با حضور این بازیکنان به نقل و انتقالات فکر نمی‌کند. امیدوارم سالیان سال در پرسپولیس بماند و همیشه این را گفته‌ام که قدرت ما به سرمربی خوب مان مربوط است و بعد از آن به بازیکنان مربوط است.
 قهرمانی در هفته پایانی بیشتر می‌چسبد
خداوکیلی امسال لیگ جذابی داشتیم. فصل گذشته ما 5-4 هفته مانده به پایان فصل قهرمان شدیم واقعا اما قهرمانی در روز آخر خیلی بیشتر می‌چسبد و خدا را شکر که قهرمان شدیم و دل هواداران را شاد کردیم.
 می‌خواهیم با دبل برای باشگاه تاریخ‌سازی کنیم
شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و این مساله باعث شد لذت بیشتری داشته باشد. امیدوارم در جام حذفی هم قهرمان شویم و آن را به هواداران دوست داشتنی تقدیم کنیم. امیدوارم دبل کنیم و این یادگاری ما برای تاریخ باشگاه باشد. تاکنون قهرمان جام حذفی نشده‌ام و امیدوارم این جام را هم به ویترین خودمان اضافه کنیم.
 همه دیدند خیلی بهتر از سپاهان بودیم
ما با سپاهان تا آخرین روز برای قهرمانی می‎جنگیدیم و در جام حذفی هم در اصفهان و برابر هواداران این تیم قرار گرفتیم. باید قبول کنید که ما خیلی بهتر از حریف بازی کردیم آنهم مقابل تیم قابل احترام سپاهان. همه بازی را دیده‌اند و ما بهتر بازی کردیم و خدا را شکر با یک بازی منطقی به برد رسیدیم.
 برای فوتبال نه، دنبال چاقوکشی بودند
برای آن دسته از هوادارانی که برای درگیری و فحاشی به استادیوم می‌آیند. فوتبال برای لذت بردن است اما اینجا همه چیز را اشتباه گرفته‌اند و فکر می‌کنند امتیاز بازی با قمه و چاقو زدن به هوادار به دست می‌آید. واقعا جای تاسف دارد که هواداران ما را با چاقو می‌زنند و کسی هم جوابگو نیست. همه ما با دیدن تصاویر قبل از بازی هم متاثر شده‌ بودیم. انواع و اقسام بی احترامی و فحاشی را به هواداران ما کردند. در تهران هم همه دیدند که این هواداران اصفهانی بودند که بازی را متشنج کرده بودند. من 4 بار به اصفهان رفتم و فقط فحاشی را شاهد بودیم و اگر کمیته انضباطی به این مساله ورود نکند معلوم است که آن ادامه پیدا می‌کند. بحث مردم خوب اصفهان با هواداران سپاهان جداست. کسانی که به استادیوم می‌آیند اصلا برای فوتبال نمی‌آیند و فقط فحاشی و اکنون هم قمه کشی!
 مسوولان این جو را شکل داده‌اند
این جو به خاطر مصاحبه های مسوولان شکل گرفته است. آن کسی که می آید برای فحاشی فکر می‌کنید چرا قبل از بازی فقط به دنبال این مسائل است؟ چه کسی داخل زمین او را تحریک کرده که دست به این کار می‌زند؟ کسانی را دیدم که اصلا یک درصد حواس‌شان به بازی نبود و فقط فحش می‌دادند و به دنبال درگیری فیزیکی بودند. من چهره‌های آنها را در موقع گرم کردن دیدم که اصلا برای فوتبال نیامدند. این‌ها جز برای فحاشی نیامده بودند و تا کی می‌خواهد این جو اینگونه پیدا کند.
 به هواداران قول دادم جنجال درست نکنم
اصلا نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. می‌گویند چرا شجاع خلیل زاده عصبانی است و فقط به دنبال درگیری است؛ خب این صحنه را همه دیدید، هر کس به جای من بود چه می‌کرد؟ من اما به خاطر قولی که پیش از این در مصاحبه با خودتان به هواداران داده بودم که دیگر به دنبال درگیری نیستم جواب ندادم. قول داده بودم تنشی از سوی من نباشد و فقط به خاطر قول هواداران چیزی نگفتم. فوتبال است و ضربان خیلی بالاست اما این فحشی که ایشان دادند، بیخیال.
  هر چه به من گفتند به خانواده آنها!
آقای قلعه نویی مربی من بوده و مربی قابل احترامی است. من یک مصاحبه از ایشان دیدم که شجاع بزرگنمایی کرد و برخوردی نبوده اما واقعا آرنج ایشان به سینه من خورد. کی روش کارت زرد داشت و باید کارت می‌گرفت همانجا. من امیدوارم سپاهان موفق باشد اما هواداران این تیم را به خدا واگذار می‌کنم و هر چه به من گفتند به خانواده خودشان گفتند. من هیچ عکس العملی در طول 120 دقیقه به آنها نداشتم. همه اینها می‌گذرد اما کسی نمی‌آید واکنشی نشان دهد. آقایان عزیز فصل بعد با این روند مطمئنا فوتبال ما کشته می‌دهد! اصلا آن هواداران برای فوتبال نیامده بودند. من با چشم خودم دیدم که اصلا بازی را نمی‌بینند. برای چه؟ برای فوتبال؟
واکنش به صحبت‌های امیر قلعه نویی؟
من در حدی نیستم که بخواهم جواب قلعه نویی را بدهم، ایشان بزرگتر من بوده و مربی من بوده است. هیچ وقت جواب ایشان را نمی‌دهم و احترام او بر من واجب است و زحمت کشیده برایم.
 فوتبال این نیست که هواداری کتک بخورد
هوادارانی که روی سکو زدند و چشمش را درآوردند همه را دیدیم. برای آن افراد واقعا متاسفیم. یک صحنه دیدیم که 10 نفری روی سر هوادار ما افتادند و زدند. این نشد که فوتبال! بیایید تیم تان را تشویق کنید و فوتبال واقعا این چیزی نیست که نشان می‌دهید. واقعا چرا باید هوادار بیچاره کتک بخورد؟
امیدوارم ترابی گل قهرمانی را بزند
الان اهواز هستم و همین که قهرمان شویم بزرگترین سورپرایز برای ماست. الان می‌خواهیم دبل کنیم و این در تاریخ باشگاه ثبت شود و امیدوارم این بهترین تیم تاریخ موفق به انجام آن شود. بازی سختی اما پیش رو داریم و امیدوارم ترابی در این بازی گل بزند.