کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زندگی یک قاتل زنجیره‌ای فیلم می‌شود

ایسنا , 18 خرداد 1398 ساعت 17:55

گروه فرهنگ و هنر: ابراهیم ایرج‌زاد با اعلام این خبر که در حال انجام مراحل پیش تولید دومین فیلم سینمایی‌اش به نام «عنکبوت» است، درباره سیکل اداری صدور مجوز‌های لازم برای تولید یک اثر توضیح داد.


ابراهیم ایرج زاد با اشاره به اینکه پروانه ساخت دومین فیلم بلند سینمایی‌اش به نام «عنکبوت» که موضوعی برگرفته از یک واقعیت دارد، صادر شده، بیان کرد: من بعد از فیلم «تابستان داغ» وارد پروسه ساخت فیلم دومم شدم و تمام تلاشم بر این بود که قدم دوم را محکم تر بردارم و در انتخاب فیلمنامه با وسواس بیشتری پیش بروم.او ادامه داد: در این مسیر از دو سال قبل با همراهی اکتای براهنی گفت‌و گوهایی شکل گرفت مبنی بر انتخاب ایده‌ایی برای همکاری و خوشبختانه به خاطر دغدغه و نگاه مشترکی که نسبت به نیروی شر و نقد نگاه تند از این زاویه وجود داشت با پیشنهاد درستی از جانب اکتای براهنی تصمیم بر کار بر روی داستانی شد که در ادامه «عنکبوت» نام گرفت.از اوایل سال ۹۶ پروسه تحقیقاتی فیلمنامه را آغاز و اواخر شهریورماه ۹۷ نسخه اول آن آماده شد. اما در ادامه در بحث پیدا کردن تهیه‌کننده دچار مشکلاتی شدم و در نهایت اواسط دی‌ماه خوشبختانه آقای جواد نوروزبیگی که تهیه‌کنندگی فیلم قبلی من را هم برعهده داشتند، تهیه این فیلم را قبول کردند. سپس درخواست پروانه ساخت «عنکبوت» را به وزارت ارشاد دادیم اما در این مسیر نیز با مسائلی مواجه شدیم.

این فیلمساز درباره موضوع و بازیگران این فیلم سینمایی توضیح داد: نکته مهم این است که داستان این اثر ریشه در واقعیت دارد و به زندگی یک قاتل زنجیره‌ای می‌پردازد. «عنکبوت» روایت مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌شناسی و نقد نگاه تند است.با بازیگران اصلی صحبت شده اما به دلیل آنکه پروانه ساخت به تازگی صادر شده است و زمانبندی دقیق تولید بعد از صدور پروانه مشخص می‌شود، فعلاً نمی‌توانم اسم خاصی بیاورم. با این‌حال این اثر به خاطر اهمیت کاراکترهای متعددی که دارد یک فیلم پربازیگر محسوب می‌شود و حتماً کیفیت بازیگرانی که می‌خواهند در این نقش‌ها حضور پیدا کنند بسیار مهم است. همچنان که سعی بر این است از ترکیب جدیدی از بازیگران استفاده کنیم تا برای مخاطب جذابیت داشته باشد.


کد مطلب: 179350

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/179350/زندگی-یک-قاتل-زنجیره-ای-فیلم-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir