به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۱۷۹۴۹۹

تعلیق برنامه‌های هیفاء وهبی به دلیل بیماری

تعلیق برنامه‌های هیفاء وهبی به دلیل بیماری
گروه هنری: هیفاء وهبی «سلبریتی و خواننده معروف دنیای عرب» گفت: هر گونه فعالیّت هنری و یا حضور رسانه‌ای را به دلیل بحران ناگهانی برای سلامتی اش که از یک ماه پیش شروع شده تعلیق می‌کند. 
سلبریتی لبنانی، در توئیت خود برای نخستین بار از بیماری اش نوشت: از فقدان و عدم مشارکتم در هر گونه فعالیّت هنری و رسانه‌ای به خاطر ناخوش احوالی که یک ماه است دچار آن شده ام عذرخواهی می‌کنم. برایم دعا کنید و ان شاء الله به زودی برمی گردم، خدا را سپاس برای همه چیز.

آخرین حضور هیفاء وهبی در اینستاگرام در ماه رمضان بود که هیفاء وهبی در آن یک شلوار و کت سفید و پیراهنی سیاه پوشیده و استایل خود را با دستکش‌های چرمی اش کامل کرده بود. هیفاء وهبی در ماه مبارک امسال با توئیت دیگری هم خبر ساز شده بود. او در توئیت خود بازی محمد ممدوح در نقش قابیل را در یک سریال رمضانی ۲۰۱۹ ستود، این درحالی است که محمد ممدوح به دلیل کیفیّت نقش آفرینی اش با انتقادات زیادی روبرو شده بود.

هیفاء وهبی، خواننده و مدل ۴۳ ساله لبنانی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه قرار دارد و یکی از شناخته شده‌ترین سلبریتی‌های آسیایی در دنیا است. او از سال ۱۹۹۵ و با شرکت در مسابقه دختر شایسته لبنان به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. 
هیفا وهبی از یک پدر لبنانی شیعه، در یک شهر کوچک کشاورزی در جنوب لبنان زاده شد. برادر او در جریان حمله اسرائیل به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ کشته شده بود.

او با گوش کردن به موسیقی‌های جاز و آر اند بی رشد کرد و در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برنده عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید. موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد. تصویر او بر روی جلد بیش از ۱۰۰ مجله قرار گرفته‌است. در سال ۲۰۰۶ او در میان لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های مجلهٔ پیپل درآمد.

گفتنی اینکه، «وهبی» مذهب شیعه دارد و برادرش از شهدای حزب‌الله لبنان محسوب‌ می‌شود و چند سال پیش سیدحسن نصرالله از او خواسته بود پوشش نامناسب خود را اصلاح کند. برهنگی اندام «هیفا» در برخی از کنسرت‌هایش آنچنان بود که حتی صدای برخی از هوادارانش را نیز درآورده‌بود. او همچنین چند سال قبل نقش اول فیلمی عاشقانه با نام «حلاوه روح» (شیرینی عشق) را در مصر ایفا کرد که نقشی بسیار اغواگرانه داشت به نحوی که یک پسربچه نوجوان را اسیر اغواگری خود می‌کند. این فیلم هم با اعتراضات زیادی در جهان عرب مواجه شده بود و در بسیاری از ممالک عربی اکران نشد.
برچسب ها: هیفاء وهبی