به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۷۹۶۳۲

بیرانوند ۷۰۰هزار دلار بدهد، آزاد می‌شود!

گروه ورزشی: بیرانوند بار‌ها از تمایل خود برای بازی در یکی از کشور‌های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و فرانسه حرف زده، اما هر لحظه ممکن است نظرش عوض شود.
بیرانوند ۷۰۰هزار دلار بدهد، آزاد می‌شود!
مظاهری با رقمی وسوسه‌انگیز در حالی به تبریز رفت که گفته می‌شد در صورت لژیونر شدن علیرضا بیرانوند این گلر باتجربه پرسپولیسی خواهد شد. حالا رشید دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز شده و ممکن است این نقل و انتقال پرسپولیس را در آینده با مشکل مواجه کند. علیرضا بیرانوند از آ اس رم پیشنهادی ندارد، اما دور از ذهن نیست اگر او با عملکرد درخشانش در ترکیب تیم ملی بتواند به رؤیای دیرینه اش رسیده و به یکی از ۵ لیگ برتر اروپا برود.اما خبر جالب این است که گلر شماره یک تیم ملی پس از پایان جام جهانی و به واسطه درخشش در روسیه و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو با پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی به ویژه ترکیه مواجه شد، اما باشگاه این اجازه را به او نداد. علیرضا بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت این باشگاه اجازه جدایی نداد، اما یک آوانس به او داد. با توافق طرفین بندی در قرارداد علیرضا بیرانوند گنجانده شد که هر باشگاهی او را بخواهد با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار می‌تواند رضایتنامه اش را از پرسپولیس بگیرد.

همین الان هم باشگاه‌هایی در ترکیه و روسیه حاضر به پرداخت این مبلغ برای آزاد کردن گلر شماره یک تیم ملی ایران هستند، اما خود بیرانوند قصد دارد به یکی از ۵ لیگ برتر اروپا برود. بیرانوند بار‌ها از تمایل خود برای بازی در یکی از کشور‌های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و فرانسه حرف زده، اما هر لحظه ممکن است نظرش عوض شود. چه بسا یک پیشنهاد خوب مالی از سوپرلیگ ترکیه می‌تواند برای علیرضا بیرانوند وسوسه‌کننده باشد. مضاف بر اینکه باشگاه پرسپولیس هم برای فصل جدید با مشکل مالی روبه‌روست و شاید بخواهد با فروش دروازه‌بان ملی‌پوش خود بخشی از این مشکلات را حل کند!از طرفی بوژیدار رادوشوویچ هم با بالا رفتن قیمت دلار در ایران دیگر بازیکن ارزانی محسوب نمی‌شود. پرسپولیس برای پرداخت دستمزد این گلر کروات در لیگ هجدهم نیز با دشواری‌هایی روبه‌رو شد و نتوانست پول قراردادش را کامل پرداخت کند. ظاهراً مدیران پرسپولیس هم بدشان نمی‌آید این دروازه‌بان نسبتاً گرانقیمت خارجی را جواب کنند. از طرف دیگر رادوشوویچ در صورت ماندن هم خیلی دروازه‌بان مطمئنی نیست و پرسپولیس گلر اول می‌خواهد. به هر حال حفظ علیرضا بیرانوند یا پیدا کردن جانشین مناسبی برای این گلر ملی‌پوش دردسر جدیدی برای برانکو خواهد بود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بیرانوند