کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین کابین دوش حمام با برند لاریس

22 خرداد 1398 ساعت 13:14


کابین دوش چیست و چه مدلی از آن برای انتخاب ما مناسب است ؟
کابین دوش حمام چیست و چه کاربردی دارید
در خانه های جدید خیلی چیزها تفاوت کرده اند. فضاها کوچک‌ تر شده‌اند. کاربرد ها فرق کرده اند. بسیاری از فضاهای خانه های امروزی شبیه به دکوراسیون شدند بسیاری از فضاهای کاربردی کوچک تر و یا بزرگ تر از خانه های قدیمی ساخته می شوند. سبک زندگی ها هم عوض شده اند. دیگر خبری از آن همه رفتارهای آرام و با حوصله نیست. وقت زیادی برای خیلی کارها نمانده است. در راستای این تغییرات و بسیاری تغییرات دیگر طراحی دکوراسیون و طراحی فضاهای داخلی خانه ها نیز به مقدار زیادی متفاوت شده اند.

برخی از این طراحی های متفاوت به خاطر کاربردهای متفاوت و نوع استفاده آنها است و برخی از آنها نیز به دلیل استفاده زیبایی شناختی است که از محیط داخلی خانه انجام میشود. در خانه های امروزی خبری از آن حمام های بزرگ با فضای سربسته و دیگر تجهیزات نیست. جای وان های قدیمی را وان و جکوزی های جدید و مجهز گرفته اند. دوش های آب نیز تفاوت زیادی پیدا کرده است. شکل و شمایل خیلی چیزها عوض شده و کاربرد بسیاری از وسایل نیز به همین شکل تغییر کرده است. از تغییراتی که در حمام های جدید نسبت به حمام‌های قدیمی اتفاق افتاده است میتوان اضافه شدن سرویس بهداشتی مانند دستشویی و همچنین توالت فرنگی را جزو مهمترین ها دانست. اگر به حمام یک خانه لوکس امروزی سر بزنید ممکن است تعجب کنید که در قسمتی از آن یک فرش به صورت پادری کوچک در قسمتی از حمام پهن شده است.

کمد ها و سرویس های چوبی به داخل این محیط ها راه پیدا کرده‌اند. بسیاری از این جابجایی و انتقال ها به درون حمام می تواند با فضای مرطوب و یا وجود آب در این محیط سازگاری نداشته باشد؛ برای مثال وجود فرش های کوچک و یا کمدهای لباس و تجهیزات آرایشی و بهداشتی با وجود آب می‌تواند سر ناسازگاری داشته و به زودی تمام هزینه های شما را از بین ببرد. یکی از راهکارهایی که برای حل اینگونه مسائل و همچنین زیبایی بخشی به محیط داخلی حمام استفاده می شود راهکار استفاده از کابین دوش است که باعث جلوگیری از پاشیدن آب و یا نشت رطوبت به محیط های دیگر در مجاورت دوش خواهد شد. کابین دوش در بسیاری از حمام ها برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود و باعث می شود که محیطی زیبا در قسمت حمام و برای جداسازی دوش با توجه به رویکردهای طراحی داخلی انجام پذیرد.

رسوب زدایی از حمام؟
 جرم های دوش کابین حمام بسیار اذیت کننده هستند و به سختی می توان از آنها خلاص شد؟! اما چاره چیست؟
پس از مدتی استفاده از دوش به دلیل رسوباتی که در آب وجود دارد سوراخ های سر دوش کابین حمام بسته می شود و  فشار آب آنها را از بین نمی برد.
یک راه حل ساده و کم هزینه را پیش روی شما می گذاریم تا هم رسوبات سردوشی کابین حمام را پاک کنید و هم سردوشی تمیز و براقی در حمامتان داشته باشید.

مواد لازم:
سرکه، کیسه پلاستیکی، کش لاستیکی و فرچه
ابتدا مقداری از سرکه را داخل کیسه پلاستیکی بریزید.سپس کیسه را دور سردوشی کابین دوش ببندید به نحوی که تمام قسمت سر دوشی درون سرکه قرار گیرد و با کش لاستیکی آن را به مدت یک شب ببندید.
بعد از 8 الی 10 ساعت کیسه پلاستیکی را باز کنید و با فرچه و آب سطح سر دوشی کابین دوش را تمیز کنید.
تقریبا هر 2 ماه یکبار برای پاکیزگی و حذف جرم های سردوشی انجام این کار لازم ست.  
 
کابین دوش در خانه های امروزی همان کار جدا کننده پرده ای در حمام های قدیمی را انجام میدهد البته ممکن است به کارکرد جداسازی حمام و یا قسمت دوش از قسمت های دیگر، مسائل دیگری مانند جلوگیری از رطوبت نیز اضافه شده باشد. به هر حال فارغ از مسئله وظیفه ای که برای کابین حمام در نظر گرفته می شود، کابین دوش انواعی دارد که برخی از آنها را در زیر خواهیم آورد.
در علم تغذیه مجموعه غذای مصرفی هر فرد به عنوان دمنوش لاغری غذایی شناخته می‌شود. میزان مواد مغذی دریافتی لازم برای سلامتی و تنظیم وزن بدنبه عنوان دمنوش لاغری غذای سالم شناخته می‌شود. گرچه انسان‌ها در دسته گوشتخواران قرار دارند اما هر فرد و هر فرهنگ براساس ذائقه شخصی یا حتی دلایل مذهبی الگوی تغذیه‌ای خاص خود را دارد. بر همین اساس تنوع در رژیم های غذایی ممکن است انتخاب های غذایی افراد سالم یا مضر باشند.

تغذیه کامل نیاز به هضم و جذب میزان کافی ویتامین، مواد معدنی، آمینواسیدهای حاصل از پروتئین‌ها و اسیدهای چرب و کربوهیدرات‌ها دارد. عادات غذایی و انتخاب‌های مرتبط با آن نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی، سلامت و طول عمر افراد دارند.
گروه شرکت های درب اتوماتیک شیشه ای ماندگار علاوه بر داشتن نمایندگی انحصاری از شرکت های معتبر اروپایی اقدام به تولید بخش هایی از لوازم و ملزومات و قطعات درب های اتوماتیک نموده است که با توجه به تیم فنی مهندسی توانمند در این زمینه قطعات و لوازم یدکی موتور های درب اتوماتیک را به راحتی طراحی و تولید می نماید.شرکت درب اتوماتیک ماندگار دارای خدمات پس از فروش منحصر به فرد و سرویس های دوره ای درب های نصب شده را دارد که کارشناسان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات خود را بر روی درب های نصب شده اتوماتیک شیشه ای انجام می دهد.
جهت طراحی سایت حرفه ای با ایده پویا در تماس باشید.


کد مطلب: 179669

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/179669/بهترین-کابین-دوش-حمام-برند-لاریس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir