به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۱۷۹۶۸۸

حضور استراماچونی در استقلال منتفی شد؟

گروه ورزشی: باتوجه به عدم حضور استراماچونی در ایران در موعد مقرر و همچنین نارضایتی نسبی دستیاران او در بازدید از امکانات باشگاه استقلال، به نظر می‌رسد حضور این مربی ایتالیایی در استقلال منتفی شده است.
حضور استراماچونی در استقلال منتفی شد؟
مدیران استقلال پس از پایان لیگ هجدهم فرآیند انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت را آغاز کردند که در این مدت، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق اینتر بوده است. مذاکرات استقلال با استراماچونی در حالی نزدیک به سه هفته طول کشیده که در این مدت، بارها اتفاقاتی افتاد که این مربی ایتالیایی را از استقلال دور کرد.در حالی که ابتدای این هفته از سوی باشگاه استقلال اعلام شد که توافق با استراماچونی انجام شده و او ظرف دو، سه روز آینده (نهایتاً تا سه‌شنبه) به ایران می‌آید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. البته دوشنبه این هفته دو دستیار استراماچونی به تهران آمدند و از امکانات باشگاه استقلال مانند زمین چمن مجموعه ورزشی تهرانسر و ورزشگاه آزادی دیدن کردند.

این دو دستیار بامداد امروز ایران را ترک کردند. از نظر مدیران استقلال، دستیاران استراماچونی برای ارائه گزارش حضورشان در ایران و امکانات استقلال از ایران رفتند اما باتوجه به وجود شبکه‌های اجتماعی مختلف که امکان ارتباط بین افراد در کشورهای مختلف را به راحتی هموار کرده است، این بهانه برای خروج از ایران منطقی به نظر نمی‌رسد. ضمن اینکه دستیاران استراماچونی پس از بازدیدهایی که داشتند از امکانات استقلال راضی به نظر نمی‌رسیدند. با این اوصاف و در حالی که استراماچونی هنوز قرارداد الکترونیکی‌اش را امضا نکرده، به نظر می‌رسد، مذاکرات استقلال با این سرمربی ایتالیایی به بن‌بست خورده است.با توجه به اینکه تمرینات استقلال قرار بود از روز شنبه آغاز شود اما اتفاقاتی که برای نیمکت آبی‌های پایتخت رخ می‌دهد، نشان می‌دهد که این تمرینات به تعویق خواهد افتاد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استقلال