به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۱۷۹۷۰۵

واكنش‌ها به عكس دیدار مسافر و راننده اسنپ

واكنش‌ها به عكس دیدار مسافر و راننده اسنپ
گروه جامعه: چند روز پیش دختری جوان در صفحه توییتر خود اعلام کرد که یک راننده اسنپ او را به دلیل بدحجابی در بزرگراه پیاده‌ کرده‌ است. این مسافر عکس و مشخصات کامل راننده اسنپ را در شبکه مجازی خود منتشر کرد تا بقیه نیز او را بشناسند و این توییت با واکنش زیادی از سوی کاربران این شبکه اجتماعی مواجه شد. پس از بازتاب گسترده این خبر در رسانه‎ها و فضای مجازی، دختر جوان (مسافر اسنپ) به خاطر حاشیه‌های ایجاد شده در پی تذکر راننده به خاطر رعایت حجاب، رسما عذرخواهی کرد. امروز هم تصویری از دیدار مسافر و راننده خبرساز تاکسی اینترنتی در فضای مجازی منتشر شده است. دراین دیدار پویه نوریان از عابد معذرت خواهی کرد.  عابد نیز چند هدیه از جمله قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اشعارحافظ و کتاب سلام بر ابراهیم را به او هدیه داد.

در واكنش به انتشار این تصویر بسیاری از فعالان سیاسی، این برخورد تحقیرآمیز با یك دختر جوان را به چالش كشیدند كه در زیر چند مورد از این واكنش‌ها را می‌بینید:

واکنش مدیر مسئول روزنامه جوان (وابسته به سپاه) به تصویری که از معذرت خواهی خانواده آن زن از راننده اسنپ منتشر شد:

مهدی خرم دل در توئیتر نوشت: ابراهیم هادی که عکس را روی کتاب هدیه داده شده به دختر می‌بینید، همسنگر عمویم بود. مردم دزد موتورش را دستگیر کردند.وقتی می‌رسد، خودش را به آن راه می‌زند و می‌گوید:«رفیقمه»، دزد را بغل می‌کند و به دزد پول می‌دهد برود. در واقع این دختر باید این کتاب را به آقای سعید عابد اهدا می‌کرد.

 
و واكنش چند فعال رسانه‌ای و سیاسی اصلاح‌طلب


برچسب ها: اسنپ

کوثر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۰۰:۵۲
فقط می تونم بگم متاسّفم. الآن احتمالاً برادر عزیز حسّ خوب هدایت کردن دیگران به راه راست بهش دست داده! ناراحتی و ناچاری از سر و روی هر سه اعضای خانواده می باره. وای بر آبروبرندگان مردم، وای! (363950)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۰۸:۲۲
این خانم را مجبور به عذرخواهی و این کارها کرده اند ، من استپ را از گوشی ام پاک کردم . (363962)
ثمن
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۰۹:۱۷
چقدر مصنوعی و ساختگی!!!!!!!!!
به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟ (363964)
سیدموسی موسوی
United Arab Emirates
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۱۲:۱۶
سلام
دختر خودش ماجراجویی را شروع کرده و با انتشار عکس و مشخصات راننده اسنپ آبروی او را به حراج گذاشته راننده هم حق داشته از آبروی خودش دفاع کند به نظرم حق همین بود که دختر و خانواده او انجام دادند... (363977)
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۳:۲۲
برای توهم متاسفم (364019)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۳:۴۱
سلام : آیا آن دختر که نوجوان است در مقابل پختگی و دنیادیدگی و ادعای اسلام و دین و مذهب ، عکس و تصویر خانواده و پدر و مادر این مرد را در جراید و تلویزیون و سایتها قرار داد ؟؟؟ به فرض که این دختر بدلیل ناپختگی و نوجوانی اشتباهی کرد ، آیا به این روش میبایست پدر و مادرش را به تصویر بکشانیم ،، نمیدانم که اگر مادر این دختر آهی کشیده باشد گریبان چه کسی را خواهد گرفت ؟؟؟؟ (364020)
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۱۲:۳۲
غیرت مرد برای ناموسهای جامعه اش فقط در تذکر به فرد کم حجاب نیست، بلکه در آن است که ناموس جامعه اش را در میانه راه در شب پیاده نکند و او را محل امنی برساند. از نظر من غیرتمند بودن این دومی است. نه آن اولی که بیشتر یک نمایش است. (363978)
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۲۲:۱۹
داداش اول کاملا آگاه باش بعد نظر بده دخترخانم ماجراجو که الان چهره مظلوم به خودش گرفت نزدیک ظهر تاکسی گرفته بوده ازقدیم گفتن زدی ضربتی ضربتی نوش کن وقتی یه کاری میکنی باید عواقبش به جون بخری میخواستی شروع نکنی که حالا پدر ومادر بینوای خودت رو هم بازیچه بکنی (364003)
منطقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۱۳:۱۵
اسنپ راننده این شکلی ندارد بیبینید این کیه راننده اسنپ شده آدمی که این کتابها را هدیه میدهد باید یکاره ای باشد به راننده اسنپ که نمیخوره (363981)
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۰۱:۵۵
ایشون رفیق سردار دیگه (363990)
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۳:۰۰
گیر ندید دیگه دخالت در کار دیگران نکنید (364016)
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۳:۱۲
بنظر من موضوع کمی از سوی مخاطبین بزرگ جلوه داده شده است این اتفاق ممکن بود در هر مسیر و برای هر کسی در جامعه اتفاق میافتاد بنظر من هردو نفر اشتباه کرده اند و این جز لاینفک انسانهاست یعنی در تعریف انسان میگویند موجودی ناطق عاقل و در آخر ممکن الخطا هم اون خانم محترم نباید قانون کشورش را زیر پا میگذاشت و هم اون آقای راننده محترم نباید ایشان را ولو 100 متر پایین تر پیاده میکرد یا از اول سوار نمیکرد و یا او را به همان مسیر قبلی بر میگردان و یا با لحن لیم و دوستانه به ایشان تذکر میدا الله و اعلم (364017)
نعمت مرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۳:۱۷
احسنت
واقعا چه لزومی داشته برن اونجا عذرخواهی اونم خانوادگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ْْْْْ چه اجباری بوده از کجا؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (364018)
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۳:۴۴
پس پرستو یه ؟؟ (364021)
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۰
ای دروغگویان دین فروش بهوش باشید
روز جزا در راه است هیچکدامتان از صحابی رسول بالاتر نیستید
ظلم تنها چیزی است که گم نخواهذ شد
البته که شما ایمان ندارید (363991)
صفرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۵:۰۹
باسلام
چرا این قدر اصلاح طلبان خود را به آن راه می زنند.
بابا کجایید؟ کجا زندگی می کنید؟ چرا همیشه طلبکار هستید؟ اون خانم دختر با کشف حجاب و تعدی به حریم خصوصی راننده باید عذرخواهی می کرد که این کار را انجام داد. این نشان از معرفت و دینداری راننده است که هم عذر او را پذیرا شده است و هم هدایایی به او داده است. (363997)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۵:۱۶
لااکراه فی الدین قتبین الرشد من الغی (363999)
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۶:۱۵
خانوم خودش به اشتباهش پی برده شما نون به نرخ روز خورهاچی میگین؟؟جرم راننده رو روشنفکرا به ما بگن که طبق قانون خلاف بوده؟اینکه گفته حجابت رو رعایت کن دستور قانون هست یا نه؟؟ولی دلیل این این راننده زحمتکش از این درخواست چی بود؟؟چون از بابت اقتصادی تو مشکل بوده اومده کار کنه بزنه به زخم زندگیش بلاخره عروس وداماد ونوه داره و واقعا شرایط سخته.واقعا انصافه این خانم ده هزارتومان بره به مقصدش بعد راننده بیچاره بیست بار همون مسیر رو بره وبیاد تابشه اندازه جریمه ای ک بابت بی حجابی این خانومه رو پرداخت کنه (364000)
دست خوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۰:۰۷
وقثی دین دولتی شود , جز این نمی شود ...! (364012)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۱:۰۴
من اسنپ رو پاک کردم (364013)