به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۱۷۹۷۵۵

ورود هیات مدیره استقلال به نقل و انتقالات

گروه ورزشی: بحران حاکم بر تیم استقلال، اعضای هیات مدیره باشگاه را بر آن داشت تا به صورتی جدی تر بر نقل و انتقالات و سایر امور نظارت داشته باشند.
ورود هیات مدیره استقلال به نقل و انتقالات
تیم فوتبال استقلال روزهای پر التهاب و پر از بیم و امیدی را سپری می‌کند. آنها پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر حاشیه، امیدشان به پیش فصلی خوب و امیدوار کننده بود. پیش فصلی که روزهای آن یکی بعد از دیگری در حال سپری شدن است و آن هم در حالی که هنوز پاسخ خیلی از سئوالات در این باشگاه مشخص نیست.این اتفاقات باعث شد تا اخیراً برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و به خصوص احمد سعادتمند رییس هیات مدیره با جدیت بیشتری به امور اجرایی باشگاه ورود کرده تا پیش فصل این تیم ریتم تند تر و روند مطلوب تری به خود بگیرد.سعادتمند روز گذشته در مقام رییس هیات مدیره گفت و گوی مفصلی انجام داد و از اقدمات قریب الوقوع هیات مدیره به منظور حفظ شاکله و استخوانبندی تیم فصل قبل خبر داد.

صحبتهای رییس هیات مدیره باشگاه استقلال نشان از عزم جزم آنها برای حفظ بازیکنان کلیدی و محوری داشت و مشخص کرد این موضوع برای آنها در اولویت قرار دارد.بر اساس این صحبت‌ها باید از امروز منتظر مذاکرات جدی‌تر باشگاه استقلال با بازیکنانی مثل پژمان منتظری، وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی و همچنین اقدماتی برای حفظ آیاندا پاتوسی و امید نورافکن بود.استقلالی‌ها تاکنون با چند بازیکن مذاکره و با تعدادی هم به توافق نهایی رسیده‌اند. از جمله این بازیکنان می‌توان به محمد بلبلی، سیاوش یزدانی، علی دشتی و رضا اسدی اشاره کرد.
مرجع : مهر
برچسب ها: باشگاه استقلال