به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۱۷۹۷۶۲

انتشار عكسی تازه از راننده خبرساز اسنپ

انتشار عكسی تازه از راننده خبرساز اسنپ
گروه سیاسی: عكسی از خبرگزاری فارس از نماز عید فطر امسال در مصلای تهران در فضای مجازی، انتشار یافته كه نشان می دهد سعید عابد، راننده خبرساز اسنپ، پشت سر سردار غیب‌پرور، رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین و سردار قاسم‌ سلیمانی، فرمانده نیروی‌قدس سپاه نشسته است. در همین زمینه احسان بداغی، روزنامه‌نگار، با انتشار این عکس در تویتترش پرسیده «سعید عابد واقعا کیست؟» 

از سوی دیگر، روح الله جمعه‌ای (فعال سیاسی) در یادداشتی درباره تصویر معذرت خواهی دختر مسافر از راننده مذكور نوشت: از خطرناک‌ترین توطئه های دشمن برای غلبه بر حریف ایجاد اختلاف و تفرقه در اردوگاه مقابل می‌باشد و متاسفانه این نیرنگ تاریخی به گونه ای خزنده اقدام به شبیخون به وحدت ملی و اتحاد مردم زده است. پس از القای حاکمیت دوگانه و چندگانه از سوی بازیگران سیاسی و تقسیم بندی کنشگران سیاسی و اجتماعی به عناوین و تعاریف مختلف برای کسب قدرت و منفعت و مسند ریاست با کمال تاسف جامعه شاهد بروز این خط تخریبی و ویرانگر در حوزه های اجتماعی با پوشش دین و مذهب شده است.
ماجرای اسنپ که با اشتباه یک مسافر در عدم رعایت قانون رخ داد ناگهان به یک معضل اجتماعی و عاملی برای نمایاندن اختلاف و تفرقه در جامعه تبدیل شد، هر چند همین عامل می‌توانست با ظرافت و هوشیاری و بصیرت انقلابی به یک نقطه وحدت آفرین تبدیل شده و یک پویش گسترده اجتماعی در رعایت قانون را به وجود آورد اما ورودهای نابجا در این ماجرا منجر به واکنش های متفاوت و تفرقه آمیز شده است. در هر حال تصویر فوق نه نشانی از "رحما بینهم" دارد و نه بیانگر غلبه یک منطق قوی و غنی اسلامی بر یک اشتباه می باشد که قطعا تاریخ تولد این جوان می تواند بسیار قابل تامل و عبرت آمیز باشد.