کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسی به داد ملوان می‌رسد؟

ایسنا , 24 خرداد 1398 ساعت 10:20

گروه ورزشی: باشگاه ملوان بندرانزلی بعد از پایان لیگ دسته یک در بلاتکلیفی محض قرار دارد و هیچ آینده متعین برای این تیم نمی‌توان تصور کرد.


 تیم ملوان بندر انزلی، بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته یک و قرارگیری در رتبه یازدهم با ۳۵ امتیاز در شرایط کاملاً مبهمی قرار گرفته است. این تیم کار خود را با فرهاد پورغلامی آغاز و با محمد احمدزاده تمام کردند.ملوان شاید بی‌صاحب‌ترین تیم حال حاضر رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال ایران باشد. تیمی که نه مالک دارد، نه مدیرعامل دارد و نه کادر فنی مشخصی دارد. بازیکنان این تیم به تدریج با توجه به شرایط ملوان به تیم‌های دیگر در حال کوچ کردن هستند.در چند روز اخیر اخباری نیز مبنی بر حضور سرپرست موقت یا بازگشت مسؤولان ملوان شنیده شده که تمام آن‌ها تکذیب شده است و هم‌چنان ملوان تیمی است که هنوز تکلیفش برای ادامه مسیر خود مشخص نشده است.چندین جلسه با متقاضیان مختلف برای واگذاری باشگاه انجام شده است اما هیچ نتیجه قطعی در این جلسه‌ها صورت نگرفته و باشگاه ملوان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شاید مهم‌ترین مسأله‌ای که ملوان را تهدید می‌کند، مبلغ بدهی دراگان اسکوچیچ باشد. او که سال ۹۳-۹۲ به باشگاه ملوان آمده بود ۱۲۰ هزار دلار با ملوان قرارداد داشت و ۶۰ هزار دلار از ملوان طلب داشته است. او برای طلب خودش به ملوان ایمیلی ارسال کرد و خواستار طلبش بود. اما چون باشگاه نه کادر مدیریتی و مالکیتی مشخصی داشت، جوابی از سوی این تیم به دست نیامد. او با توجه به این مساله، احتمالاً به فیفا شکایت خواهد کرد البته درخواست رئیس شورای شهر شهر بندرانزلی را هم نمی‌توان نادیده گرفت. او با زبان انگلیسی در یک کنفرانس مطبوعاتی از اسکوچیچ فرصت خواست تا این تیم مالک خود را پیدا کند و بعد طلبش را مطالبه کند.اما اگر اسکوچیچ فرایند فیفا را طی کند و باشگاه ملوان هم نتواند پول او را بدهد، این تیم به لیگ دسته دوم کشور سقوط خواهد کرد.باید دید چه وضعیتی برای یکی از محبوب‌ترین تیم‌های گیلانی پیش می‌آید. این روزها تیم‌های فوتبال گیلانی روزهای خوشی را سپری نمی‌کنند و هم سپیدرود رشت و هم ملوان بندرانزلی در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند. با توجه به این مساله تنها مسؤولان شهر گیلان هستند که باید به این تیم‌ها کمک کنند و به داد دو باشگاه پرطرفدار گیلانی برسند.


کد مطلب: 179784

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/179784/کسی-ملوان-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir