به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۱۷۹۸۰۱

جزئیات مزایده فروش اموال مازاد سایپا

گروه اقتصادی: طرح فروش اموال مازاد و غیرتولیدی گروه سایپا ادامه دارد و شرکت لنت پارسیان پیشرو و پنج فقره ملک متعلق به این مجموعه در فهرست فروش قرار گرفته است.
جزئیات مزایده فروش اموال مازاد سایپا
مهدی محمدرضایی افزود: ۱۰۰ درصد سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به‌صورت یک‌جا و با شرایط پرداخت نقدی و یا نقد و اقساط توسط گروه خودروسازی سایپا به‌فروش می‌رسد. به گفته وی، شرکت مذکور با سرمایه ثبت شده ۲۸۶ میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۵۴۷ هزار ریال به ۲۸۶ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۴۷ سهم هزار ریالی تقسیم شده و کل سهام قابل واگذاری آن ۷۶۷ میلیارد و ۲۳۲ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۶۸ ریال است که اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در مزایده فروش آن دارند، باید معادل پنج درصد از ثمن معامله را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده پرداخت کنند.
وی ادامه داد: سهام شرکت لنت پارسیان پیشرو به پیشنهاد دهنده‌ای که بالاترین قیمت را ارائه کند، واگذار خواهد شد. معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا گفت: متقاضیان باید پاکت‌های مخصوص شرکت در مزایده را تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۵ خرداد ماه جاری به نشانی کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشگری، شرکت سایپا، مدیریت امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی تحویل و رسید دریافت کنند. وی درخصوص برگزاری مزایده فروش املاک مازاد گروه سایپا نیز گفت: پنج فقره ملک تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی واقع در تهران، قائم‌شهر و ایزدشهر مازندران نیز از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار خواهد شد. به گفته محمدرضایی متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادات، همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به نشانی تهران، کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشگری، واحد امور سرمایه‌گذاری و بررسی‌های اقتصادی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۴۴۱۹۶۹۴۹ و ۴۸۹۵۲۶۶۳ تماس بگیرند.