به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۷۹۸۴۹

شایعه خودکشی عبدالرضا داوری در فضای مجازی

شایعه خودکشی عبدالرضا داوری در فضای مجازی
گروه سیاسی:  صبح امروز شایعه‌ای در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که گویا عبدالرضا داوری، مشاور احمدی نژاد خودکشی کرده و جان خود را از دست داده است. هنوز درستی یا دروغ بودن این خبر تایید نشده است.مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره اخبار منتشر شده در خصوص شایعه خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون خبری در این رابطه در یافت نشده است.صبح امروز شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد صبح امروز بر اثر خودکشی در منزل خود درگذشت. عبدالرضا داوری طی روزهای اخیر تحت افشاگری بی‌سابقه رسانه‌ای همسرش قرار داشت.
 
اما عبدالرضا داوری کیست و چرا اینقدر حاشیه ساز شده است؟
سیاستمدار و خبرنگار و فعال سیاسی در ۳۱ فروردین ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد و از طرفداران و مدافعان نزدیک او است. او در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد قائم مقام خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران بود و همچنین مدتی مدیر مسئولی روزنامه شهروند را به عهده داشت.داوری دارای دیپلم ریاضی و لیسانس و فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران بوده و در پیج شخصی خود دریافت درجه دکتری اقتصاد گرایش توسعه صنعتی از دانشگاه کارلینس نیویورک را نام برده است.داوری این روز‌ها با توییت‌های همسرش "الهام سلمانی"سخت درگیر حاشیه شده است. الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری در چند توییت از نفود یک پرستو به زندگی شخصی همسرش عبدالرضا داوری خبر داد.

سوابق سیاسی و شغلی عبدالرضا داوری
در خرداد ۱۳۸۷ به عنوان مدیرکل پژوهش و جانشین معاون خبر و در تیر ۱۳۸۸ به عنوان قائم مقام مدیرعامل و معاون خبر ایرنا منصوب شد. او از مهر ۱۳۹۱ تا اردیبهشت ۱۳۹۲ مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش این وزارتخانه بود.او پیش از انتخابات ۱۳۸۸ نیز مسئولیت اداره کل پژوهش و همچنین معاونت خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی را برعهده داشت.

داوری حافظ قرآن است
وی حفظ قرآن را از سن ۱۱ سالگی و از سال ۸۸ در شعبه نامجو مؤسسه جامعه القرآن الکریم زیر نظر اساتیدی مثل شرفی، اسلامی، میریحیی، میرعارفی و دیگر اساتید آغاز کرد و در مدت یک سال و سه ماه موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.
 
 
 
 
 
 

 
مرجع : ایلنا