به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۱۸۰۰۰۳

بهترین جاهای دیدنی تهران برای گروه‌های مختلف

بهترین جاهای دیدنی تهران برای گروه‌های مختلف
گروه گردشگری: شما برای تفریح، همراه با خانواده یا دوستان، کدام یک از مکان‌های تفریحی را از میان جاهای دیدنی تهران ترجیح می‌دهید؟

پارک، مراکز خرید، سالن‌های سینما و نمایش تئاتر، مکان‌های تفریحی ورزشی مانند باشگاه انقلاب و بام تهران یا...
حقیقت این است که تمام این مکان‌های تفریحی، گزینه خوبی برای تفریح هستند به شرطی که شما علاقمندی، زمان و... خود را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال اگر علاقمندی شما پیاده‌روی در مکان‌های تفریحی ورزشی تهران است، پیشنهاد ما به شما پل طبیعت، باشگاه انقلاب، بام تهران، بوستان‌های نهج‌البلاغه، پردیسان، ملت، لاله، نیاوران و... است. در این مکان‌ها شما می‌توانید در محیطی زیبا با آب‌وهوای خوب همراه با خانواده یا دوستان خود پیاده‌روی کنید و علاوه بر این از فروشگا‌ه یا بازارچه‌های خیریه‌ای که در برخی از آنها وجود دارد، خرید کنید. همچنین می‌توانید در رستوران و کافی‌شاپ‌هایی که در بیشتر مراکز تفریحی ورزشی تهران وجود دارند، خود را به یک وعده غذا یا نوشیدنی میهمان کنید.

اما اگر به تفریح‌های فرهنگی علاقمند هستید، می‌توانید به باغ کتاب تهران، پردیس‌های سینمایی، باغ‌ موزه‌های سطح شهر تهران و... مراجعه کنید. در این مکان‌ها شما می‌توانید همراه خانواده و دوستان خود، فیلم یا تئاتر ببینید، کتاب بخرید و در کافه‌هایی که در این مکان‌ها وجود دارند، خود و دوستانتان را به چای یا قهوه میهمان کنید.
برای افرادی هم که خرید برایشان تفریح به حساب می‌آید، مراکز خرید بام‌لند، تیراژه، ایران‌مال و... گزینه خوبی است.

در مورد تمام مکان‌های دیدنی که به آنها در این مطلب اشاره شده است در وب سایت نابرو بیشتر می‌توانید بخوانید.