به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۸۰۰۳

قتل​دختر19ساله​درخوابگاه دانشكده​پزشكي

گروه حوادث:​ معماي حلق آويز شدن دانشجوي دختر در خوابگاه دانشكده علوم پزشكي همدان در حالي خبر ساز شد كه هنوز ردپايي از عامل يا عاملان جنايت پيدا نشده است.
قتل​دختر19ساله​درخوابگاه دانشكده​پزشكي
 اين قتل كه در سومين جمعه پاييز اتفاق افتاد در حالي به بحث اصلي محافل دانشجوهاي اين دانشگاه تبديل شده كه روز تعطيل بوده و عده زيادي از دانشجوها در خوابگاه حضور نداشتند. «سحر» كه اهل مريوان است شب حادثه در اتاق خود تنها بوده و دوستانش صبح روز بعد در حالي جسد وي را ديده‌اند كه از ميله‌هاي تختش آويزان مانده بود.

مقتول قبل از حلق آويز شدن ضربه مغزي شده است
 ساعت 11 صبح سومين جمعه پاييز بود كه دوستان سحر به اتاق وي رفتند و با صحنه‌يي دلخراش مواجه شدند. دوستان سحر كه شب گذشته در اتاق‌هاي ديگر بودند وقتي ديدند سحر هنوز از اتاق خود بيرون نيامده به اتاق او رفتند و ديدند او در حالي كه يك روسري به رنگ تيره دور گردنش پيچيده شده به ميله‌هاي تختش آويزان مانده است. بلافاصله اكيپ حفظ صحنه جرم، بازپرس كشيك قتل، كارآگاهان پليس و تيم پزشكي قانوني راهي محل قتل شده و شروع به تجسس كردند. شنيده‌ها از دانشجويي كه در محل حضور داشت حاكي از آن است كه كارشناس پزشكي قانوني اعلام كرد قتل در ساعت پنج بامداد رخ داده است. پزشك پزشكي قانوني همچنين در محل گفته است: علت مرگ خفگي نيست و مقتول پيش از حلق‌آويز شدن به علت ضربه مغزي فوت شده است. وي همچنين اعلام كرده هنوز مشخص نيست ضربه مغزي به وسيله چه جسمي صورت گرفته اما آنچه مشخص است علت مرگ ضربه سخت به سر بوده است. بچه‌هاي هم‌خوابگاهي سحر همچنين گفتند: شب گذشته (پنجشنبه شب) تا ساعت 12 شب «سحر» در اتاق ما بود و حالش نيز خوب بود. آنها همچنين گفتند: ساعت 12 شب سحر در حالي به اتاق خود رفت كه هيچ يك از هم‌اتاقي‌هايش در اتاق حضور نداشتند و براي تعطيلي آخر هفته به شهرهاي خود رفته بودند.


وضعيت خوابگاه دانشكده علوم پزشكي مساعد نيست
شنيده‌ها از وضعيت دانشكده علوم پزشكي دانشگاه همدان (كه اين قتل در آنجا اتفاق افتاده) همچنين حاكي از آن است كه اين دانشكده هنوز به طور كامل ساخته نشده است و كارگران ساختماني در اين ساختمان در حال كار و رفت و آمد هستند. اين دانشگاه كه گفته مي‌شود تقريبا 80 درصد آن ساخته شده است هنوز قفل و در و پيكر درست و حسابي و مشخصي ندارد و دانشجويان با ورود كارگران در بعضي ساعات شبانه‌روز با مشكل مواجه بودند. راز اين قتل در حالي سر به مهر دارد كه خيلي از دوستان «سحر» (مقتول) معتقد هستند كارگران ساختمان كه در آن محوطه مشغول به كار هستند اين جنايت را رقم زده‌اند. اين در حالي است كه دوستان ديگر سحر گفتند سحر كه 19 سال داشت با هيچ كس ارتباط نداشت و ممكن نيست كسي به دليل مسائل عشقي اين قتل را انجام داده باشد. اين در حالي است كه در ابتداي خبرساز شدن اين ماجرا خيلي‌ها مي‌گفتند موضوع قتل نبوده و احتمال خودكشي نيز وجود دارد كه اين فرضيه با نظر كارشناس پزشكي قانوني مبني بر ضربه مغزي پيش از حلق‌آويز شدن از بين رفته و ديگر احتمال چنين فرضيه‌يي وجود ندارد.

دوستان سحر كه همگي از خوش برخورد و بذله‌گو بودن مقتول سخن مي‌گفتند، معتقد هستند سحر با كسي مشكل نداشته و حتما اشخاص غريبه و با آزار و اذيت وي را به قتل رسانده‌اند. در هر حال كارآگاهان اداره قتل پليس آگاهي همدان در حالي پيگيري اين پرونده را در دستور كار خود قرار دادند كه عامل يا عاملان جنايت با صحنه‌سازي پس از قتل، حرفه‌يي عمل كرده و سرنخي بر جاي نگذاشته‌اند.
مرجع : روزنامه اعتماد

۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۰:۴۷
افراد یا فردی که این کا رو کردن رو باید گوش و چشم و زبونشون رو درآورد تا عبرتی باشه برای سایرین
منتشر کن بهار ببینی که این اصلا خضونت طلبی نیست و خیلی ها با نظرم موافق هستند (145564)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۰:۵۹
اینم از وضع خوابگاهامون!! (145571)
م ح س ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۲:۵۷
مملکتو ببین توروخدا دختر بیچاره بعد از 12سال درس خوندن و رد کردن غول بزرگی به نام کنکور با هزار امید و ارزو به دانشکده پزشکی بره بعدم خیلی راحت این گل تازه شکوفته ی مملکت با هزار امید و ارزو پرپر بشه (145649)
اصغر
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۳:۳۸
خیلی دلخراش است دانشجویان پزشکی در محلی رندگی کنند که هنوز کامل ساخته نشده وکارگران در ان جا رفت و امد میکنند معلوم است که سستی از حراست است (145670)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۳:۵۳
چه صحنه دلخراشی، انتظار داریم دوستان مقتول با پلیس همکاری کنند تا واقعیت سریع روشن شود. (145673)
از کوردستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۹:۱۹
نمی دانم چه بگویییم امیدوارم این فرد را تکه تکه کنند هنوز کم است چطور دلش امد یه دختر معصوم را خفه کند امیدوارم جامعه رسانه ای ما این خبر را پیگییری کند چطور امکان دارد یه دختر را در خوابگاه بکشند لعنت بر این زندگی (145815)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۱:۵۹
فتوشافه آقا!
خبر حتماً جعلیه. مگه میشه تو ایران اینقدر نا امنی باشه؟؟؟!!!!!
نه!
خبر مال آمریکا یا کشورای غرب اروپاست. (145922)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۲:۱۶
حراست خوابگاهها هزار جور دنگ و فنگ برای ورود و خروج دانشجوها تو خوابگاهها می گذارن اونوقت افراد غریبه و کارگرا این طور راحت وارد خوابگاه دخترانه می شن و هیچ نظارتی نیست. (145933)