به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۸۰۱۰۹
محتوای نامه آبه توطئه‌ساز بود

مهدی طائب: اگر نامه «شینزو آبه» باز می‌شد، توطئه‌ها بر سر ما می‌ریخت

گروه سیاسی: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: عزتی که رهبر معظم در دیدار آبه شینزو نخست وزیر ژاپن برای اسلام پدید آوردند، از زمان ظهور پیامبر اکرم(ص) تاکنون بی سابقه بوده است.
مهدی طائب: اگر نامه «شینزو آبه» باز می‌شد، توطئه‌ها بر سر ما می‌ریخت
حجت الاسلام مهدی طائب در نشست تبیینی بصیرتی گفتمان سازی گام دوم انقلاب در تالار امام دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار داشت: امروز برای رهبر معظم انقلاب دولت و قدرتی بوجود آمده که آمریکا ابرقدرت دنیا توسط نخست وزیر ژاپن به عنوان مهمترین کشور صنعتی جهان نامه‌ای را برای ایشان ی فرستد، اما وقتی نامه را روی میز می‌گذارد به یک باره هیبت علوی و صولت نبوی را می بیند، آرام نامه را زیر میز می‌گذارد و عکس آن نیز در همه دنیا پخش می‌شود. وی گفت: رفتاری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن داشتند، الهام گرفته از خداوند بود، چون هیچ مشاوری نمی‌توانست بگوید در پس پرده این نامه چه توطئه‌هایی نهفته است.

وی بیان داشت: اگر این نامه باز می‌شد، توطئه‌ها بر سر ما می‌ریخت ولی رهبر معظم انقلاب با بسته نگه داشتن این نامه، راه همه توطئه‌ها را بستند. استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به انهدام کشتی‌های نفتکش همزمان با سفر نخست وزیر ژاپن به ایران، گفت: رهبر معظم انقلاب با نگرفتن نامه از آبه توطئه ناشی از این حادثه را بر ملأ کرد و توطئه‌های دیگر نیز بتدریج برملا می‌شود. آبه شینزو نخست وزیر ژاپن روز ۲۲ خرداد ماه سال جاری به منظور دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام‌های ترامپ را در جهت منافع ملت ایران دانست و با اشاره به قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی تصریح کرد: پس از ۴۰ سال مقاومت ملت ایران این کار دولتمردان آمریکا یک هدیه به آنها بود، چون موجب شد تا نمایندگان مجلس و همچنین سایر افراد دیگر با پوشیدن لباس سپاه به وحدت و اتحاد برسند. آمریکا ۱۹ فروردین سال جاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام کرد؛ اقدامی که بلافاصله با واکنش منطقی ایران روبرو شد و شورای عالی امنیت ملی کشورمان به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را از گروه‌های تروریستی معرفی کرد.

وی با تاکید بر اینکه محرومان حامیان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: محرومان حاضر هستند برای حفظ انقلاب سختی و گرسنگی را تحمل کنند، اشراف و سیرها هرگز به این انقلاب کمک نکردند و انقلاب همیشه با پاپرهنه ها پیش رفته است، ولی اگر آنان احساس کنند حقشان ضایع می‌شود، بدون تردید وارد میدان خواهند شد. طائب اضافه کرد: پابرهنه‌ها چون تحلیل درستی از وضعیت کشور دارند، پای انقلاب ایستادند، و از جنگ نیز هراسی ندارند، و اگر نظام اسلامی در سوریه حضور پیدا کرده، به پشتوانه محرومان است.
برچسب ها: مهدی طائب