به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۸۰۱۷۷

چگونه با ثبت شرکت در کلانشهر‌ها به کسب و کار خود رونق دهیم ؟

گروه اقتصادی: اولین قدم در راه‌اندازی یک کسب‌وکار ایجاد امنیت خاطر در سپرده‌گذاری شما می‌باشد. سپرده‌گذاری شما می‌تواند شامل سپرده‌گذاری‌های مالی، علمی (تخصصی)، تجربی و … باشد. مهم این است که تلاش‌های شما به هدر نرود.
برای همین منظور در ابتدا به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ثبت شرکت از حمایت قانون بهره‌مند شوید.
در حال حاضر بیش از یک میلیون شرکت تجاری در اقسا نقاط  کشور فعال می‌باشند که اگر افراد ذی نفع در هر یک از این شرکت‌ها در نظر گرفته شود،طیف وسیعی از افراد با حقوق شرکت‌های تجاری ارتباط مستقیم دارند. از آن جمله متقاضیان ثبت شرکت در کرج و ثبت شرکت در تهران به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی بزرگ در اطراف این شهرها و نیز تجمع حجم گسترده ای از سرمایه‌ها در این دوشهر از اهمیت بالایی و استقبال فراوان برخوردار است.

مزیت‌های شرکت موجب شده است که ،حتی تجار انفرادی به جای فعالیت تجاری سنتی، فعالیت‌های خود را در زمینه‌های اقتصادی،صنعتی،کشاورزی،تولیدی و غیره در قالب شرکت انجام دهند تا از مزایای این شرکت‌ها استفاده کنند.
بیهوده نیست که امروزه نه تنها اشخاص بلکه دولت‌ها نیز فعالیت اقتصادی خود را در قالب شرکت‌های تجاری ارائه می‌کنند.چرا که شرکت‌های تجاری از نظر اقتصادی اهمیتی فراوان دارند و ابراز و سرمایه مجموعه‌های صنعتی و تجاری به آن‌ها تعلق دارد.این نکته از دیرباز صادق بوده و در عصر ما با تغییرات و تحولات بنیادی اقتصادی و سیاسی که شاهدیم،صورت آشکارتری به خود می‌گیرد.در این باره،کافی است به شرکت‌های بزرگ تجاری به اصطلاح چند ملیتی اشاره کنیم که در طول قرن حاضر در کشورهای بزرگ صنعتی تشکیل یافته،با فروپاشی نظام کمونیستی و گرایش جهانی به سوی اقتصاد بازار آزاد،رقبای دولتی خود را از دست می‌دهند.



اما شرکت‌های تجاری در اشکال مختلف جلوه می‌کنند.مطالعه شرکت‌های تجاری از جهات مختلف مفید می‌نماید و به شما در انتخاب قالب و نوع شرکت کمک خواهد کرد.
شرکت‌ها در قوانین ایران دارای شخصیت حقوقی اند .قانون تجارت ایران در ماده 20 ، انواع شرکت‌های تجاری را احصا کرده است.تنها شرکت‌هایی که به یکی از این انواع درآیند، شرکت تجاری محسوب می‌شوند و شرکت‌های دیگر مشمول این عنوان نمی شوند، مگر آنکه به فعالیت تجاری بپردازند که در این صورت شرکت تضامنی تلقی می‌شوند.

تنظیم موضوع شرکت یکی از مهمترین مراحل ثبت شرکت می‌باشد که رابطه مستقیم با فعالیت اقتصادی ما دارد که اگر با توجه به نیاز ما تنظیم نشود ضررو زیان جبران ناپذیری به ما وارد می‌کند .چه بسا مواردی که به خاطر یک قرارداد ضروری احتیاج به ذکر یک موضوع خاص در اساسنامه شرکتشان داشته اند و درست است که تغییر موضوع در شرکتها با یک صورتجلسه ساده امکان پذیر است اما بعضی افراد بخاطر زمان بر بودن آن نمی توانستند صبر کنند چون برای یک قرارداد شاید دو روز وقت داشته باشند یا مثلا برای شرکت در یک مناقصه دولتی زمان ندارند وباید صرف چند ساعت با قید موضوع مدنظرشان مدارک را به کارفرما تحویل دهند در غیر این صورتمناقصه را از دست می‌دهند و وقتی می‌خواهند اسناد را جهت شرکت در مناقصه ارسال نمایند تازه متوجه می‌شوند که موضوعشان چیزی کم دارد واینگونه می‌شود که یا باید با یک شرکت دیگر قراردادشان را ببندند یعنی از شرکت شخص دیگری استفاده کنند یا به سادگی قراردادشان را از دست می‌دهند و یک ضرر بدون دلیل و سهل انگارانه را متحمل می‌شوند که می‌توانستند با یک مشاوره صحیح و در زمان مقرر جلوی آن را بگیرند و یک مشاوره در کنار خود داشته باشند. موسسه فرداد رسا ارائه دهنده خدمات ثبت برند و شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص، موسسه آموزشی، شرکت‌های تضامنی و تعاونی و در تهران و تمامی شهرها است. با مشاوران و کارشناسان مجرب خود در کنار شماست .
 
برای حفاظت از نام کسب و کار خود چه کنیم؟
هنگامی که کسب و کاری ثبت می‌شود، از نام کسب و کار محافظت می‌شود و هیچکس نمی‌تواند از همان نام یا حتی نامی که مشابه آن است استفاده کند. این کار به حمایت از تصویر شرکت و نام تجاری در برابر استفاده غیر مجاز کمک می‌کند. همچنین ثبت برند یکی از کارهای مهم برای تکمیل فرآیند ثبت شرکت است. ثبت برند که به آن ثبت علامت تجاری نیز می‌گویند یکی از گام‌های موثر برای اطمینان از مالکیت معنوی شرکت بر روی نام و علامت محصولات یا خدماتی است که ارائه می‌دهد. ثبت برند برای فعالیت شرکت‌ها اجباری نیست، اما توصیه می‌شود که تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکارهای نوپا در جهت رشد و ارتقا فعالیت‌های خود، این کار را انجام دهند. فعالان اقتصادی در شهر کرج هم می‌توانند با استفاده از خدمات ثبت برند در کرج موسسه فرداد رسا اقدام به ثبت برند خود کنند و در این زمینه مشاوره کارآمد از کارشناسان دریافت کنند.



برندینگ در کرج برای هر تولید کننده و توزیع کننده کالایی در کرج میتواند به معنی افزایش فروش محصول باشد. هزینه‌های برندینگ، سرمایه گذاری برای افزایش اعتبار کالای شماست.
برندینگ برای هر تولید کننده ای از اهمیت بالایی برخوردار است. کالاهای فراوانی در بازار موجود هستند، اما تنها کالاهایی که مسیر برندینگ را طی کرده باشند میتوانند فروش بالایی داشته باشند. برند‌ها در ذهن میمانند. خریداران جذب برند‌های شناخته شده میشوند. برند‌ها تعیین کننده قیمت کالای خود در بازار هستند. برند‌ها از قواعد بازار تبعیت نمی کنند، آنها خود برای بازار قاعده تعیین می‌کنند. بنابراین تبدیل شدن به یک برند شناخته شده بسیار اهمیت دارد.این موارد باعث میشود که ثبت برند اهمیت پیدا کند. ثبت برند به شما کمک میکند که از نام تجاری خود پشتیبانی کنید. با ثبت برند دیگر کسی نمی تواند از آن استفاده کند و یا نامی برگزیند که نام برند شما را به ذهن مخاطب متواتر کند.

در تهران نیز کارخانه‌ها و تولیدی‌های فروانی فعالیت می‌کنند. که می‌توانند با استفاده از خدمات ثبت برند در تهران  موسسه فرداد رسا و انتخاب نام صحیح برای کالا و خدمات خود باعث توسعه و رونق کسب و کار خود باشند.
شما هموطنان گرامی می‌توانید برای ثبت برند و ثبت شرکت خود با موسسه حقوقی فرداد رسا به شماره 32717893-026 تماس حاصل کنید . و از مشاوره تخصصی کارشناسان این موسسه بهرمند شوید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها