به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۸۰۳۲۰

ترابپور: شفر هم با هیاهو آمد، اما اخراج شد

گروه ورزشی: حسین ترابپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از بهترین اتفاق‌ها برای رحمتی این بود که از استقلال جدا شد چرا که حواشی زیاد و ناحقی درباره او منتشر شده بود.
ترابپور: شفر هم با هیاهو آمد، اما اخراج شد
حسین ترابپور در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با این اوضاع استقلال شرایطی مثل سال‌های گذشته پیدا کرده و باز هم در نقل و انتقالات ضعیف ظاهر شده و به نظر می‌رسد مثل سال گذشته این تیم به مشکل بخورد.وی درباره حضور استراماچونی در تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی گفت: این مربی آنطوری که ما شنیدیم رزومه خوبی دارد، اما شناختی از او ندارم و نمی‌دانم که می‌تواند در ایران کار کند یا خیر. هر مربی برای موفقیت نیاز به ابزار و امکانات دارد و باید همه چیز برای او مهیا باشد. شفر هم به همین شکل و با هیاهو به استقلال آمد، اما آخرش او را اخراج کردند.پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جدایی مهدی رحمتی از این تیم تصریح کرد: رحمتی در این سال‌ها خیلی برای استقلال زحمت کشیده، اما یکی از بهترین اتفاق‌ها این بود که از استقلال جدا شد چرا که حواشی زیاد و ناحقی درباره او منتشر شده بود. بازیکنان بزرگ باید با حفظ حرمت از تیم جدا شوند که به نظرم رحمتی به همین شکل جدا شد.

ترابپور درباره شرط وشروطی که سید حسین حسینی برای مدییران استقلال گذاشته خاطر نشان کرد: نمی‌توانم در این مورد نظر خاصی دهم و باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد درست است که فوتبال برای بازیکنان حرفه‌ای شغل محسوب می‌شود، اما حسینی از استقلال به تیم ملی رسید و در این تیم رشد کرد به همین دلیل چرا نباید به یکباره سنگ بزرگی جلوی پای با شگاه برای تمدید قراردادش بیاندازد. در گذشته بازیکنان شرط و شروط سختی نمی‌گذاشتند، اما متاسفم برای باشگاهی که باعث می‌شود بازیکنان چنین کاری انجام دهند.وی درباره افشای برخی اعداد و ارقام از قرارداد بازیکنان توسط معاون باشگاه استقلال گفت: اگر شفاف سازی شود بد نیست، اما برخی موارد باید در خانواده استقلال حل شود و عمومی نشود. احساس می‌کنم اگر برخی جزئیات اعلام نشود، اما شفاف سازی هم گاهی اوقات لازم است.پیشکسوت استقلال در پایان درباره حضور بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان در استقلال تصریح کرد: من همه چیز را دیده‌ام و شنیده‌ام، اما به او تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد.
مرجع : میزان
برچسب ها: استقلال